Stellantisov val zaustavitve proizvodnih linij, vključno s tistimi za Fiat Pando, Alfa Romeo Tonale in Alfa Romeo Junior.
Po objavi skupine Stellantis, da bo v tovarni Poissy na obrobju Pariza, začasno ustavila proizvodnjo, se je izkazalo, da je situacija še precej kritična. Drugi največji avtomobilski koncern v Evropi bo namreč zaustavil proizvodne linije v kar šestih evropskih tovarnah, kar bo neposredno vplivalo na modele, kot so Fiat Panda, Alfa Romeo Tonale in nedavno predstavljeni Alfa Romeo Junior.
Eno leto po prvem valu zaustavitev proizvodnih linij v Evropi je Stellantis torej ponovno prisiljen omejiti proizvodnjo. Tovarna v Poissyju bo zaprta tri tedne, med 13. oktobrom in 3. novembrom, del delovne sile pa bo delal s skrajšanim delovnim časom. Za obdobja od pet do štirinajst dni bodo zaprte tudi tovarne v Eisenachu v Nemčiji, Zaragozi in Madridu v Španiji ter Tychyju na Poljskem, tovarna v italijanskem Pomiglianu, kjer izdelujejo Pando in Tonale, pa bo ostala zaprta vsaj dva tedna.
Razlog za začasno prekinitev proizvodnje v evropskih tovarnah je predvsem šibko povpraševanje. Po navedbah virov, ki so blizu koncernu, naročila za Alfa Romeo Tonale upadajo, celo Fiat Panda, zgodovinski steber steber tovarne v Pomiglianu, kaže znake šibkosti, Fiat pa v Italiji beleži 10-odstotni padec prodaje.
Upadanje zanimanja za avtomobile je celo tolikšno, da Stellantis načrtuje zmanjšanje proizvodnje in prehod z dveh na eno samo izmeno že v novembru. Množične zaustavitve proizvodnje, ki bodo skupaj trajale vsaj 62 dni, razkrivajo težave Stellantisa v Evropi; januarjem in julijem letos se je prodaja zmanjšala za 8,1 %, medtem ko sta tekmeca Renault in Volkswagen zabeležila rast.