Nori motor ni daljši od vrstnega šestvaljnika in bi tehnično lahko postal realnost v katerem od prihodnjih modelov.
Pri Porscheju dokazujejo, da motorji z notranjim zgorevanjem kljub vsesplošnemu priseganju na elektromobilnost, še niso za odpis. Proizvajalec prestižnih avtomobilov s sedežem v Zuffenhausnu je namreč patentiral motor z notranjim zgorevanjem v obliki črke W z nič manj kot ... 18 valji!
Glede na patent bi motor "lahko imel različno število valjev". To pomeni, da bi Porsche lahko izdelal motorje z devetimi ali petimi valji. Torej tudi tri bloke s tremi ali petimi valji. Blok motorja bi bil tako presenetljivo kratek, kar bi seveda odlično delovalo za Porschejeve avtomobile s pogonom na zadnja kolesa.
Toda za razliko od prejšnjih modelov W, kot je bil Bugattijev, je Porsche namesto običajnih štirih valjev v obliki črke W razporedil tri. Različni modeli so doslej imeli dva ozka bloka v obliki črke V po osem valjev, ki so si delili skupno ročično gred. Porschejeva zasnova pa se opira na ravne bloke valjev, razporejene pod kotom drug na drugega in si delijo tudi skupno ročično gred.
Ta zasnova Porscheju omogoča usmerjanje izpušnih plinov med valji in pod njimi, medtem ko je sesalni kanal nameščen neposredno nad vsakim valjem, da se vsesani zrak čim bolj ohladi. Več prostora med posameznimi bloki valjev ustvarja več uporabnega prostora za oblikovanje in več prostora za izpušni zrak.
Glede na patent je glavna prednost te zasnove, da so izgube zaradi trenja v pretoku zraka čim manjše in da je ustvarjena jasna ločitev med sesalno in izpušno napravo, tako da se svež zrak med sesanjem ne more segreti zaradi toplote sten. Hladnejši zrak poveča dosegljivo moč, poleg tega bi moral motor imeti nameščen en turbopolnilnik na vrsto valjev. Torej gre za tri-turbo motor W18, ki je po dolžini enakovreden vrstnemu šestvaljniku.
Čeprav se to sliši vznemirljivo, seveda ni povsem jasno, ali bo Porsche ta motor sploh kdaj dejansko izdelal. Proizvajalci pogosto vlagajo patente za zaščito svoje intelektualne lastnine – ne nujno za napovedovanje prihajajočih modelov. Porsche v patentu ne omenja posebnih tehničnih specifikacij, kot sta prostornina ali moč. Vendar motor z do 18 valji ne zveni le neverjetno vznemirljivo na papirju, ampak bi moral s tremi turbopolnilniki imeti tudi resno eksplozivno moč.
Torej motor z notranjim zgorevanjem očitno še zdaleč ni mrtev. Kljub vsem električnim ambicijam, vključno s Porschejevimi, se zdi, da bodo bencinski stroji še naprej igrali svojo vlogo. Prihajajoči luksuzni športni terenec bo predstavljen kot hibrid in ne kot povsem električni avtomobil, potrjeni pa je tudi novi bencinski 718. Motor W18 morda postane realnost. izključen.