Ne T7, temveč 'le' T6.1; (pre)nov(ljeni) Transporter sledi modelu Caravelle

9. 4. 2019 | Jure Šujica
Deli

Novi zunanji podobi sledijo tehnične spremembe in prostorske rešitve v notranjosti. Motorna ponudba je prenesena iz modela Caravelle.

Volkswagnov model Transporter spada že med avtomobilske legende, prepoznavna pa ostaja tudi njegova trenutna silhueta, ki se v zadnjih treh desetletjih ni bistveno spremenila. Kot kaže, pa se tudi še lep čas ne bo. Volkswagen namreč po treh letih od predstavitve šeste generacije lahkega dostavnika in po predstavitvi osveženega modela Caravelle zdaj predstavlja še osvežitev za Transporterja. Novosti pa je za medgeneracijsko pomladitev vseeno kar nekaj.

Nekatere (bistvene) stvari sicer ostajajo enake. V prvi meri so to karoserijske oblike, ki še naprej ostajajo štiri: klasični dostavnik z zaprtimi stranicami, kombi z do devetimi sedeži in dostavnik s kesonom ter enojno ali dvojno kabino. V ponudbi ostaja tudi potniška različica s pregrado za drugo vrsto sedežev, pri nas znana kot Krpan, prav tako ostaja v ponudbi možnost izbire krajše in daljše medosne razdalje. Pri tovorni različici Volkswagen sicer izpostavlja pomembno novost: zaradi preoblikovane klopi v različici s šestimi sedeži bo mogoče v vozilo spraviti še do 40 centimetrov daljše predmete kot do zdaj. V primeru daljše izvedbe do 3,3 metra dolžine.

Elektrika tudi za Transporterja

Posodobitve bodo na drugi strani najbolj prisotne na tehnični plati. V vseh različicah bo tako serijsko vgrajen radijski sistem z vgrajenim Bluetooth sprejemnikom, LED-osvetlitev notranjosti, centralno zaklepanje, ki pa ga bo mogoče prilagoditi lastnim potrebam. Tako bo mogoče zaklepati le tovorni del vozila oziroma le kabino, pri čemer bo ta možnost na voljo le pri tovornem kombiju. Klasični radijski sprejemnik bo na drugi strani mogoče nadgraditi s tretjo generacijo infozabavnega sistema MIB3, ki po zaslugi vgrajene SIM kartice omogoča še dostop do spleta.

Transporter se tako od modela Caravelle razlikuje po količini udobja, ki ga ponuja, manj pa po motorni ponudbi. Ta namreč pri obeh ostaja enaka in ostaja sestavljena iz štirih različic dvolitrskega dizla z močjo od 90 do 199 'konjev' oziroma od 66 do 146 kilovatov. Pri močnejših izvedbah bo na voljo štirikolesni pogon, prav tako bo na voljo električna izvedba z nosilnostjo 1,2 tone, katere doseg bi v realnosti lahko znašal okoli 300 kilometrov.

Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj