Ne T7, temveč 'le' T6.1; (pre)nov(ljeni) Transporter sledi modelu Caravelle

Novi zunanji podobi sledijo tehnične spremembe in prostorske rešitve v notranjosti. Motorna ponudba je prenesena iz modela Caravelle.

Ne T7, temveč 'le' T6.1; (pre)nov(ljeni) Transporter sledi modelu Caravelle (foto: Volkswagen) Volkswagen
9. 4. 2019

Volkswagnov model Transporter spada že med avtomobilske legende, prepoznavna pa ostaja tudi njegova trenutna silhueta, ki se v zadnjih treh desetletjih ni bistveno spremenila. Kot kaže, pa se tudi še lep čas ne bo. Volkswagen namreč po treh letih od predstavitve šeste generacije lahkega dostavnika in po predstavitvi osveženega modela Caravelle zdaj predstavlja še osvežitev za Transporterja. Novosti pa je za medgeneracijsko pomladitev vseeno kar nekaj.

Nekatere (bistvene) stvari sicer ostajajo enake. V prvi meri so to karoserijske oblike, ki še naprej ostajajo štiri: klasični dostavnik z zaprtimi stranicami, kombi z do devetimi sedeži in dostavnik s kesonom ter enojno ali dvojno kabino. V ponudbi ostaja tudi potniška različica s pregrado za drugo vrsto sedežev, pri nas znana kot Krpan, prav tako ostaja v ponudbi možnost izbire krajše in daljše medosne razdalje. Pri tovorni različici Volkswagen sicer izpostavlja pomembno novost: zaradi preoblikovane klopi v različici s šestimi sedeži bo mogoče v vozilo spraviti še do 40 centimetrov daljše predmete kot do zdaj. V primeru daljše izvedbe do 3,3 metra dolžine.

Elektrika tudi za Transporterja

Posodobitve bodo na drugi strani najbolj prisotne na tehnični plati. V vseh različicah bo tako serijsko vgrajen radijski sistem z vgrajenim Bluetooth sprejemnikom, LED-osvetlitev notranjosti, centralno zaklepanje, ki pa ga bo mogoče prilagoditi lastnim potrebam. Tako bo mogoče zaklepati le tovorni del vozila oziroma le kabino, pri čemer bo ta možnost na voljo le pri tovornem kombiju. Klasični radijski sprejemnik bo na drugi strani mogoče nadgraditi s tretjo generacijo infozabavnega sistema MIB3, ki po zaslugi vgrajene SIM kartice omogoča še dostop do spleta.

Transporter se tako od modela Caravelle razlikuje po količini udobja, ki ga ponuja, manj pa po motorni ponudbi. Ta namreč pri obeh ostaja enaka in ostaja sestavljena iz štirih različic dvolitrskega dizla z močjo od 90 do 199 'konjev' oziroma od 66 do 146 kilovatov. Pri močnejših izvedbah bo na voljo štirikolesni pogon, prav tako bo na voljo električna izvedba z nosilnostjo 1,2 tone, katere doseg bi v realnosti lahko znašal okoli 300 kilometrov.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri