Ne zgolj v limuzinah in križancih, Audi prihodnost vidi tudi v roadsterjih

6. 8. 2021 | Jure Šujica
Deli

Hkrati naj bi sledila še kupejevska različica, ki pa bo predstavljena mesec dni kasneje.

Audi se je pred časom zavezal, da bo postal ena izmed prvih znamk koncerna Volkswagen, ki bo svojim kupcem ponujala izključno električne avtomobile. A medtem, ko so sprejeli odločitev, da kupcem zmanjšajo možnosti izbire pogonskega sklopa, pa so se zato že sedaj pričeli truditi, da jim ponudijo kar najbolj široko modelno paleto. Dvema križancema in štirivratnemu kupeju se sedaj namreč pridružujeta klasični kupe in pa kabriolet.

Le še nekaj dni nas loči do 10. avgusta, ko bo v Kaliforniji vrata odprla ena najbolj prestižnih avtomobilskih prireditev na svetu, Avtomobilski teden v Montereyju. Gre za dogodek, kjer lahko na enem prostoru vidimo razstavljene avtomobile iz različnih obdobij, vredne milijone in milijone evrov, vsako leto pa kateri izmed avtomobilskih proizvajalcev zvenečega imena tam predstavi kakšno svojo novost.

Po Montereyju še IAA

Audi bo letos tam predstavil koncept Sky Sphere, gre pa za klasično oblikovan dvosedežni kabriolet, pri katerem bi pričakovali sredinsko postavljen bencinski motor, česar pa v tem primeru ne bomo doživeli. Koncept, ki zaenkrat ni predviden za vstop v serijsko proizvodnjo bi bil namreč lahko deležen električnega pogonskega sklopa iz RS e-tron GT saloon, kar bi pomenilo 475 kilovatov moči.

Marsikje po Sloveniji sneži: kje ga bo zapadlo največ

Sky Sphere pa je hkrati tudi napoved kar treh različnih konceptov družine Sphere, ki jih bo Audi predstavil v prihodnjih tednih. Le dva tedna kasneje naj bi namreč na avtomobilskem salonu IAA v Munchnu, kamor se odpravlja tudi naša ekipa luč sveta uzrl Grand Sphere, pri katerem je mogoče na podlagi prvih skic mogoče sklepati, da gre ali za potovalni kupe zasnove 2+2, ali pa tako imenovani shooting brake limuzinski kombi. Tretja novost, urbani križanec, o kateri je znanega še najmanj je znanega najmanj je križanec Urban Sphere.