Pri Oplu so se očitno odločili, da predčasno upokojijo še eno legendarno ime. Insignia, zadnji model iz 'zakona' z GM-om odhaja s trga ob koncu leta.
Slabi dve leti nazaj so pri Oplu polni upov in veselja prenovili in posodobili še vedno največji model, ki je tudi zadnji, ki so ga naredili v sodelovanju s prejšnjimi lastniki, General Motorsom. Skoraj pet metrov dolga petvratna limuzina (ali kombi) je bil predvsem prostoren, sodoben, vozno spodoben avtomobil z zanimivimi opcijami (prilagodljivo blaženje, štirikolesni pogon z odprtim diferencialom in dvema sklopkama, ...) in zelo spodobno ceno (manj kot 34 tisočakov).
Zdaj so se novi lastniki (koncern Stellantis) očitno odločili drugače. Insignia mora v pokoj, saj je bil to model, katerega platforma ne omogoča nobene ravni elektrifikacije. Brez katere pa si prhodnosti pri Oplu ne znajo predstavljati.
Konec dve leti pred načrtom
Tekoči trak Insignie bodo tako ustavili proti koncu leta, kar je nekako dve leti pred načrtovano ustavitvijo. S tem bodo sprostili prostor za kompaktne modele in pospešili elektrifikacijo ostalih modelov. Pri Oplu sicer imajo v načrtih tudi novo generacijo admiralske ladje znamke, toda novega modela v tem razredu ni pričakovati vsaj še dve leti.
Pa tudi takrat je zelo malo verjetno, da bi to lahko bila limuzina ali kombi, najverjetneje bo to križanec ali pa celo klasični SUV. Tudi okoli imena ni bilo še nič rečenega, toda glede na Oplovo tradicionalno navezanost na prepoznavna iman, bi lahko ime Insignia tudi obdržali.
Da bodo tekoči trak modela, ki je na trgu od leta 2017 ustavili, so potrdili tudi pri slovenskem uvozniku, skupini Wallis. Tam pravijo še, da bodo seveda vse stranke, ki so avtomobile že vplačale, te tudi dobile, novih naročil pa ne sprejemajo več.
Novo na Metroplay: Helena Blagne iskreno o večeru, po katerem ni več mirno spala | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem