Prvi mož znamke razkril tudi dva ključna modela iz preteklosti, ki bosta služili kot navdih prihodnjim športnikom.
Italijanska avtomobilska znamka Alfa Romeo je nedavno predstavila povsem nov model, prvega odkar je del koncerna Stellantis, gre pa za križanca po imenu Tonale. In čeprav gre za avtomobil, ki bi glede na situacijo na trgu novih avtomobilov lahko postal uspešnica (vsaj do neke mere), številni pravi ljubitelji znamke pogrešajo športne avtomobile in kupeje, ki jih Italijani zadnje čase nekoliko zapostavljajo. A očitno nanje niso pozabili.
Preberite še: Prvi električni šok za spečo italijansko znamko
Po poročanju britanskih medijev naj bi prvi mož znamke, Jean-Paul Imparato najprej želel zagotoviti zdravo finančno sliko znamke, kar naj bi dosegli z elektrifikacijo in modeli, kot sta Stelvio in Tonale, pri čemer prvi velja za najbolj zaželenega v aktualni ponudbi. Hkrati naj bi tudi prihodnja generacija Giulie (če bo do nje prišlo) sledila Peugeotu 508 in tako najverjetneje izgubila nekaj lastnega karakterja.
Navdih v legendah
A Imparato ob tem poudarja, da niso pozabili na športno preteklost znamke. Ob tem slikovito pojasnjuje, da bo vsakemu obiskovalcu muzeja znamke po nekaj minutah jasno, kje se skriva bistvo znamke, hkrati pa mu je jasen tudi velik potencial, ki ga ima Alfa Romeo. In tega očitno ne želijo oziroma ne nameravajo zavreči.
A serijskega športnika pri Alfi vsaj zaenkrat še nimajo v načrtih. Naj bi pa zato po besedah Imparata vsaj na začetku imeli kopico idej, iz katerih bi lahko nastali unikatni ali maloserijski avtomobili s pogonom na bencin. Pri tem naj bi se oblikovalci zgledovali po dveh izmed najbolj legendarnih modelov v zgodovini znamke, Spider Duetto, ki je nastajala od leta 1996 pa vse do leta 1993 ter ikonični 33 Stradale.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del