Kmalu po tem, ko so v javnost prišle govorice, o tem, da naj bi Volkswagen znamko Bugatti prodal hrvaškemu podjetniku Mateju Rimcu, naj bi se na prepihu znašlo še eno prepoznavno ime.
Volkswagen, največji evropski avtomobilski koncern, je ob lastništvu cenovno bolj ali manj dostopnih znamk hkrati lastnik tudi kar štirih prestižnih avtomobilskih znamk: Porsche, Bentley, Lamborghini in pa Bugatti, pri čemer sta zadnji dve skoraj povsem osredotočeni na izdelavo bencinsko gnanih superšportnih avtomobilov. In kot vse kaže, znotraj koncerna zanju počasi zmanjkuje prostora.
Pred kratkim so tako na dan prišle govorice, da naj bi Bugatti želeli prodati hrvaški znamki Rimac, kar do danes še ni bilo potrjeno, sedaj pa naj bi po poročanju tiskovne agencije Reuters v Wolfsburgu že pripravljali načrt za umestitev znamke Lamborghini na borzo. Informacijo naj bi v tiskovni agenciji pridobili s strani dveh neimenovanih virov, povezanih z vodstvom koncerna, medtem ko pri Volkswagnu zadeve še ne želijo komentirati.
Na prepihu tudi Ducati
V ta namen naj bi Nemci v prihodnje pričeli s postopki zagotavljanja večje neodvisnosti znamke in pa zagotavljanja dolgoročnih pogodb dobaviteljev, kar naj bi pomagalo pri zbiranju ponudb za nakup. Kdaj naj bi do tega prišlo vira sicer ne poročata, naj pa bi koncern tudi po prodaji v podjetju vseeno obdržal kontrolni delež.
Lamborghiniju in Bugattiju pa je sicer poleg tega, da sta proizvajalca superšportnih avtomobilov, skupno tudi to, da vsaj zaenkrat še nista pretirano dejavna na področju elektrifikacije. Prav zato pa sta, tako kot Ducati, manj zanimiva za prihodnost koncerna, v katerem se vse bolj ozirajo na prihodnost, ki jo bo po njihovem mnenju poganjala elektrika.