Na trg naj bi prišel leta 2023, med drugim tudi v povsem novi karoserijski podobi.
Nemški avtomobilski gigant je trenutno obdobju tranzicije v novo dobo, v času, ko je mogoče praktično vse, usoda tudi najbolj razširjenih modelov pa ni povsem gotova. No Golfova že, saj so pri Volkswagnu pred časom že potrdili, da bo dobil naslednika, precej bolj negotova pa se je zdela usoda Passata. Trenutni generaciji se čas namreč že izteka, veliko pa je bilo pred časom govoric, da se bo Passat že z letom 2023 poslovil. A očitno do tega vendarle še ne bo prišlo.
Neuradne govorice, ki so se pojavile novembra lani in negotovo usodo 'namenjale' predvsem limuzinski izvedbi so sicer pri Volkswagnu delno utišali na marčevski tiskovni konferenci ob zaključku fiskalnega leta, kjer so potrdili, da tako Golf, kot tudi Passat, Tiguan in T-Roc ostajajo v ponudbi vsaj še nekaj let oziroma vsaj še eno generacijo. Zadnje informacije pa kažejo na to, da bodo pri Volkswagnu obljubo tudi držali.
Po poročanju britanskega Auto Expressa naj bi namreč v Nemčiji prižgali zeleno luč za začetek proizvodnje nove generacije Volkswagenovega predstavnika segmenta D, ta pa bo potekala v Bratislavi, kjer sicer izdelujejo tudi največjega terenca v floti, Touarega. Za osnovo novi generaciji Passata, ki naj bi na ceste zapeljal leta 2023 (ko je že dlje časa napovedana upokojitev aktualne generacije) bo služila Volkswagnova najbolj razširjena platforma MQB, oziroma nadgrajena različica aktualne platforme.
Potrjeni tudi dizli
Prihodnja generacija Passata pa naj bi vseeno prinesla kar nekaj novosti z vidika uporabnosti. Na eni strani bo namreč precej večja, s čimer se bo oddaljila od karavanske različice Golfa, poleg karavanske različice pa bo ponudbo dopolnjevala še petvratna kombilimuzina, ki bo nadomestila klasično limuzino. S tem se bo Passat še nekoliko oddaljil od malenkost bolj prestižnega Arteona, ob enem pa maneverski prostor prepustil Škodi Superb, s katero si bo sicer delil medosno razdaljo, ki bo znašala 2,85 metra.
Passat bo tudi v prihodnje nagovarjal enak krog kupcev kot do sedaj, kar pomeni, da bodo v ponudbi ostali enaki dizelski agregati, kot jih poznamo v aktualni generaciji. Njihova moč naj bi tako znašala med 150 in 200 'konji' (110-147 kilovatov), hkrati pa naj bi bila v ponudbi tudi dva priključna hibrida s sistemsko močjo med 204 in 245 'konjev'. 13 kilovatnih ur velika baterija naj bi medtem omogočala doseg blizu 100 kilometrov z enim polnjenjem.