Ni mu uspelo: Renaultov model se poslavlja

3. 3. 2022 | Jure Šujica
Deli

Avtomobilski segment D postaja še nekoliko manjši.

Talisman je amulet je predmet, ki ga običajno nosimo s seboj, saj nam prinaša srečo. In to so pri Renaultu še kako potrebovali, ko so na trg poslali model Talisman. Z njim so namreč ciljali na kupce Volkswagnovih Passatov, hkrati pa je bila njegova naloga zamenjati povsem spregledan model Latitude (oziroma Samsunga SM6, saj gre v osnovi za korejsko vozilo) ter Laguno, ki je do tretje generacije povsem zapravila odličen vtis prve generacije.

Preberite še: Test: Renault Talisman Grandtour Initiale Paris 2.0 dCi EDC (2020)

A sreče s Talismanom Renault namreč ni imel, saj kupci preverjene nemške klasike niso podlegli čarom, ki jih je v osveženi podobi prinesel Renaultov model. Hkrati je Talisman na trg zapeljal v času vzpona križancev (vseh velikosti), zaradi česar je bil njegov uspeh skoraj nemogoč. Sedem let po predstavitvi modela in po ukinitvi limuzinske izvedbe se tako iz trga poslavlja še karavanska izvedba Talismana.

Križanci terjajo svoj delež

Do prekinitve proizvodnje je prišlo že ob koncu minulega meseca, napovedi o tem pa so se pojavile že decembra lansko leto. S tem je Renault v Sloveniji in nekaterih drugih evropskih trgih iz prodaje umaknil vse svoje limuzine, medtem ko bo karavanske barve zastopal le še Megane Grandtour, prevladujoči del ponudbe pa bodo predstavljali križanci.

Hkrati bo že tako skromna ponudba med klasično oblikovanimi 'nepremijskimi nekrižanci' segmenta D ponudba postala še nekoliko manjša. V njej bodo do nadaljnjega med vplivnejšimi evropskimi modeli ostali le še Opel Insignia, Alfa Romeo Giulia, Peugeot 508, Škoda Superb in Volkswagen Passat, pri čemer je usoda prvih treh še precej negotova (Insignia naj bi se 'prelevila' v križanca), za Passata pa je jasno, da bo na voljo le še kot Variant. Pobudo bo tako najverjetneje prevzela naslednja generacija Škode Superb.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja