Po 15 letih se Nissan predstavlja nov enoprostorski avtomobil z razkošno notranjostjo in elektrificiranim pogonom.
Po petnajstih letih in več prenovah Nisssan vrača na sceno veliki enoprostorski avtomobil, zasnovan predvsem za japonski in azijski trg, vsaj zaenkrat pa še ne tudi za Evropo. Edini element, ki ga novinec ohranja od predhodnika, je visoka karoserija, zasnovana za čim večje povečanje notranjega prostora.
Med glavnimi novimi značilnostmi so svetlobni trakovi, ki potekajo po celotni širini avtomobila, tako spredaj kot zadaj, ter točkovni poudarki na sprednjem in zadnjem delu.
Tudi notranjost se postavlja z usnjenim oblazinjenjem in lesenimi poudarki ter številnimi funkcijami za udobje potnikov. Najimenitnejša različica ima posamezne sedeže v drugi vrsti, medtem ko cenovno ugodnejše konfiguracije ponujajo trisedežno klop.
Na voljo sta dva zaslona za potnike zadaj, senčniki in večsmerno nastavljivi sedeži. Zvočni sistem ima 22 zvočnikov, kljub prisotnosti dveh 14,3-palčnih zaslonov pa armaturna plošča ohranja številne fizične kontrole, vključno s tisto za 360-stopinjske kamere.
Pod pokrovom motorja Elgrand uporablja sistem e-Power tretje generacije. 1,5-litrski motor z notranjim zgorevanjem deluje izključno kot generator za napajanje baterij, ne da bi neposredno poganjal kolesa, in dosega toplotni izkoristek 42 %.
Sistem štirikolesnega pogona ki ga podpira elektromotor na zadnjem delu, je bil optimiziran za zagotavljanje stabilnejše vožnje in zmanjšanje nelagodja potnikov na zahtevnejših poteh.
Elgrand četrte generacije bo na Japonskem na voljo od naslednjega poletja, drugi azijski trgi pa so načrtovani pozneje.



