Nissan je na slovenski trg vendarle pripeljal novo generacijo Leafa, najbolje prodajanega električnega avtomobila do zdaj. In cene so ugodne.
Leaf lahko z baterijo s kapaciteto 40 kilovatnih ur z enim polnjenjem prevozi do 270 kilometrov v mešanem ciklu (po novem standardu WLTP), kar realno pomeni okoli 250 kilometrov vsakdanjega dosega. Ponuja povsem dovolj prostora za vsakdanjo družinsko uporabo, kljub temu pa njegove cene niso pretirane: začnejo se pri dobrih 35 tisočakih, najbolje opremljena različica Tekna pa stane dobrih 40. A od teh številk je treba odšteti še 7.500 evrov subvencije Eko sklada, hkrati pa je lahko s kreditom Eko sklada tudi financiranje veliko ugodnejše kot pri klasičnih avtomobilih.
Edini minus Leafa je to, da njegova baterija ni aktivno termalno upravljana, kar pomeni, da je lahko v vročih dneh njegova možnost hitrega polnjenja (sicer se polni s 50 kilovati moči na hitrih polnilnih postajah s priključkom CHAdeMO) malo okrnjena. Oprema je sicer že v osnovi (oprema Acenta) dokaj bogata, odlična izbira pa je srednja oprema N-Connecta, ki doda LED-žaromete, parkirne senzorje, 360-stopinjske kamere za nadzor okolice vozila, za doplačilo pa si je mogoče omisliti tudi sistem ProPilot. Ta je serijski v najvišji različici opreme Tekna.
Poleg novega Leafa so pri Nissanu hkrati predstavili asistenčni sistem ProPilot za Qashqaija. Sistem združuje delo aktivnega tempomata, sistema za ohranjanje voznega psu in sistema start/stop ter tako Qashqaiju daje možnost delno avtonomne vožnje v nekaterih prometnih razmerah (na primer v zgoščenem prometu na avtocesti). Za ProPilot bo treba doplačati dobrega tisočaka, seveda pa se najbolje izkaže v kombinaciji s samodejnim menjalnikom.