Nadpovprečno zanimanje in visoke prodajne številke, kljub temu, da avtomobila še ni v avtomobilskih salonu, kjer bi kupci lahko vozilo zapeljali na testno vožnjo.
Nissan Leaf velja za prvi množično prodajan električni avtomobil. Prva generacija je namreč na cesto zapeljala že leta 2011, v času, ko so nekateri proizvajalci počasi začeli razvijati prve hibridne avtomobile, o izključno električnih avtomobilih pa se praktično še ni kaj dosti govorilo. Japoncem se je poteza obrestovala, saj so v šestih letih od začetka proizvodnje izdelali in prodali preko četrt milijona avtomobilov po celem svetu, največ pa v ZDA.
Uspešno zgodbo pa bo Leaf kot kaže nadaljeval tudi z drugi generacijo, ki je bila predstavljena letošnjo jesen. Nissan je namreč od začetka uradne prodaje pa vse do danes zgolj v Evropi uspel dobiti že več kot 10.000 naročil za avtomobile, številka, ki je presegla vsa pričakovanja proizvajalca. Številka pa bi se utegnila močno povečati s februarjem prihodnje leto, ko bodo prvi avtomobili zapeljali v salone. Vodstvo podjetja si zato že prizadeva, da bi prvim kupcem do takrat že uspeli zagotoviti njihove avtomobile.
Napovedano povečanje proizvodnje
So pa pri Nissanu ponosni tudi na dejstvo, da so tolikšno količino avtomobilov uspeli prodati brez da bi strankam uspeli zagotoviti ogled vozila 'v živo', kaj šele, da bi jim ponudili testno vožnjo. Uspeh zato pripisujejo dobremu odzivu medijev na nov avtomobil in nekaterim tehnologijam, ki jih je Nissan prvič ponudil v katerem izmed svojih avtomobilov, med katerimi izpostavljajo ProPILOT asistenčni sistem in možnost "one pedal drivinga", torej vožnje le s stopalko za plin (poimenovali so ga e-pedal), kakršnega konkurenca sicer ponuja že več let.
Novega Leafa za evropske kupce so v začetku tega meseca pričeli izdelovati v Nissanovi tovarni v Britanskem Sunderlandu. Tam medtem že napovedujejo povečanje proizvodnje z namenom, da v čim krajšem času po uradnem prihodu avtomobila na trg zagotovijo nove avtomobile kar največjemu številu kupcev.
Jure Šujica
Foto: Nissan