Ponudba delov bi se v prihodnosti lahko razširila tudi na nadomestne dele za druga vozila.
Obnavljanje starih avtomobilov je na eni strani zelo zahtevna naloga, kar se tiče iskanja originalni nadomestnih delov, na drugi pa tudi precej draga, saj so obstoječi deli, če jih že najdemo, po navadi potem tudi precej dragi. Rešitev za tovrstne težave je zato trg rabljenih avtomobilskih delov ali pa nakup (če je to mogoče) novih nadomestnih delov nepreverjene kvalitete, ki se na koncu lahko izkažejo kot nekvalitetni.
A ob vse večjem zanimanju avtomobilskih navdušencev tudi za obnovo japonskih klasičnih avtomobilov, se proizvajalci iz dežele vzhajajočega sonca vse pogosteje odločajo za obujanje proizvodnje rezervnih delov za tovrstna vozila. Pred časom se je za tovrsten korak odločila Mazda, ki je ponovno pričela s proizvodnjo nadomestnih delov za legendarno prvo generacijo modela MX-5, sedaj pa se je za tovrsten korak odločil Nissan, ki bo sklopu Nismo programa za vzdrževanje dediščine pričel z izdelavo novih nadomestnih delov za legendarni model R32 Skyline GT-R.
V ponudbi bo tudi obnova in vgradnja boljših delov
V proizvodnjo bodo na začetku uvrstili približno 80 rezervnih delov za omenjen avtomobil, med njimi prednji odbijač, različne značke, cevi, napenjalce in še bi lahko naštevali. V prihodnosti bi se ta številka lahko tudi povečala, vse pa je odvisno od tega, po katerih delih se bo še pojavilo povpraševanje. Pri tem se poudarjajo, da nekaterih delov zaradi različnih omejitev ne bodo mogli več izdelati. Namesto tega bodo lastnikom vozil, če bo to mogoče, ponudili obnovo obstoječih delov, vgradnjo nadomestnih alternativ iz drugih tipov vozil ali pa vgradnjo visoko zmogljivih delov znamke Nismo.
V začetku bodo nadomestni deli na voljo zgolj na Japonskem, podjetje pa glasno omenja možnost nadaljnjega povezovana z lastniki Skyline GT-R-jev in posledično pričetek izdelave nadomestnih delov za novejša modela z oznakama R33 in R34.
Jure Šujica
Foto: Nissan
Novo na Metroplay: Kaj lahko pri e-mobilnosti storimo doma, da zmanjšamo tveganje za požar?