Nissan vendarle ostaja v Evropi?

6. 5. 2020 | Jure Šujica
Deli

Poročanje tiskovne agencije Reuters naj bi bilo neresnično.

V javnosti je včeraj izbruhnila novica, da Nissan zapušča evropske avtomobilske trge. V želji po optimizaciji prihodkov naj bi, kot je poročala tiskovna agencija Reuters, pozornost usmerili proti kitajskemu, japonskemu in ameriškemu trgu, ob tem pa pozornost namenili tudi hibridizaciji svojih avtomobilov. Kot kaže, pa so bile informacije, ki jih je Reuters pridobil iz neznanih virov, vsaj deloma neresnične.

Na ugibanja so se namreč že odzvali tudi pri Nissanu, od koder sporočajo, da bodo še naprej ostali zvesti evropskemu trgu. »Nissan bo še naprej krepil svojo modelno paleto v želji po tem, da bi bila znamka v Evropi še naprej čim bolj konkurenčna. Juke, ki smo ga predstavili novembra lani, je tako le prvi korak, ki to tudi dokazuje,« je v uradni izjavi po poročanju Autoexpressa dejal britanski predstavnik znamke za stike z javnostjo.

Novosti vseeno prihajajo

Dokaz predanosti znamke je tudi načrt prenove proizvodnega obrata v britanskem mestu Sunderland. Tako so v marcu tik pred izbruhom koronavirusa v Veliki Britaniji za prenovo namenili slabe pol milijarde evrov sredstev (od tega več kot desetino zneska zgolj za novo stiskalnico za oblikovanje jeklenih sestavnih delov, ki jo lahko vidimo na spodnji sliki) in tu bodo v prihodnje proizvajali prihajajočo tretjo generacijo enega od najbolj uspešnih modelov v ponudbi, križanca Qashqai.

No, poročanje Reutersa pa vseeno ni bilo povsem iz trte izvito. Nissan naj bi si namreč želel tudi več sodelovanja znotraj koncerna Renault-Nissan Alliance, še zlasti na področju razvoja hibridnih avtomobilov. Do tega naj bi naposled tudi prišlo, več pa bo zagotovo znano na tiskovni konferenci znamke, ki bo, kot smo poročali že včeraj, 28. maja letos.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol