Nista pozabljena: Alfa začinila Stelvia in Giulio po meri športnih voznikov

28. 3. 2022 | Jure Šujica
Deli

Mehanska zapora diferenciala in aktivno vzmetenje sta že serijsko na voljo v obeh modelih

V minulih tednih je bila pozornost znamke Alfa Romeo na prvi pogled usmerjena v začetek sezone formule 1 in pa predstavitve težko pričakovanega križanca Tonale. A Italijani ob tem niso pozabili na dva, že dodobra poznana modela, Giulia in Stelvio. Pa tudi ne na športen duh, ki ga je nedavno tako opeval prvi mož znamke, Jean-Paul Imparato. Predstavili so namreč posebno serijo vozil, poimenovano Estrema.

Preberite še: (Ne)uradno: Alfa Romeo pripravlja nove športnike

Posebno serijo vozil so pri Alfi zasnovali za voznike, ki svoje avtomobile uporabljajo vsakodnevno, vseeno pa si želijo pravega športnega užitka v vožnji, kakršnega ponuja izvedba Quadrifoglio. Tudi zato ni presenetljivo, da so za kraj predstavitve avtomobila izbrali Hinwil, kjer domuje njihova ekipa v formuli 1, Alfa Fomeo F1 Team Orlen.

Pri Alfi so se tako osredotočili na to, da bi bil avtomobil čim bolj vodljiv, njegova lega na cesti pa kar se da uravnotežena. Tako bodo vsi avtomobili omenjene serije že tovarniško opremljeni z aktivnim vzmetenjem, ki nadzoruje delo blažilnikov in vzmeti ter je neprestano povezano z računalnikom, ki nadzira nagibanje karoserije. Serijsko bo avtomobil opremljen tudi z mehansko zaporo diferenciala.

Brez najmočnejšega agregata

Zunanjost bo na drugi strani prepoznavna po temni barvi. Kar nekaj bo namreč dodatkov z videzom ogljikovih vlaken, zaradi česar bo na drugi strani opaziti manj kromiranih dodatkov. Giulii so Italijani ob tem namenili 19-, Stelviu pa 21-palčna platišča. V notranjosti bodo prevladovali usnje, alkantara, za kontrast pa bodo poskrbeli rdeči šivi in pa dodatki iz ogljikovih vlaken.

Čeprav so pri Alfi posebno izvedbo avtomobilov namenili športnim voznikom, pa bodo le-ti pod motornim pokrovom zaman iskali mogočni 2,9-litrski šestvaljnik izvedbe Quadrifoglio. Na voljo bosta namreč le že znana le 2,2-litrski dizel in dvolitrski bencinski motor z 210 in 280 'konji' oziroma 154 in 206 kilovati moči. Prva vozila bodo sicer najprej namenjena evropskim kupcem, prihajajo pa v aprilu.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o svoji najljubši tehniki pomnjenja