Dacia praznuje 15-letnico prihoda v EvropoNov avto za ceno rabljenega

Na trg je prišla le nekaj let pred gospodarsko krizo in tako ji je uspelo osvojiti kupce po Evropi: tudi na najbolj zahtevnih trgih.

Nov avto za ceno rabljenega (foto: Dacia) Dacia
15. 5. 2020

Evropski pa tudi slovenski avtomobilski trg kmalu po prelomu tisočletja ni bil prav posebej naklonjen nizkocenovnim avtomobilom. Tudi sicer je bila ponudba v tem segmentu precej slaba – Lada je bila prisotna le še na nekaterih manj razvitih trgih pa tudi nekdaj popularna Zastava dlje kot do Hrvaške ni prišla. Kupci so se ozirali po cenejših, a manjših avtomobilih oziroma večjih in dražjih, vmesne poti skorajda ni bilo. Vse dokler ni na trg prišla Dacia.

Dacia je sicer nastala že leta 1966, od začetka pa so v romunskem podjetju za domači trg proizvajali avtomobile, ki so bili v bistvu le starejši Renaultovi modeli z njihovim logotipom. In ko je podjetje 33 let pozneje zapadlo v finančne težave, je bilo hitro jasno, kdo bo rešitelj. Iz Francije so prišli predstavniki Renaulta, v celoti so prevzeli podjetje in začeli s popolno preobrazbo podjetja, katere cilj je bil vstop na evropski trg.

Filozofija Romunov in Francozov je bila jasna: izdelati avtomobil, ki bo prostoren, nezahteven za uporabo in, kar je najpomembneje, cenovno dostopen. Še več, želeli so ustvariti avtomobil, ki bo stal toliko denarja, kot enako velik, a nekaj let star rabljen avtomobil. Šest let po začetku projekta je bil Logan realiziran, sprva na domačih tleh, že prihodnje leto – prav na današnji dan, 15. maja – pa je zapeljal tudi na evropske trge, kjer nikakor ni ostal neopažen. 1,8 milijona so jih namreč prodali do zdaj, po 15 letih pa v drugi generaciji še naprej ostaja na trgu.

No, Logan pa vseeno ni ostal edini avtomobil v Dacijini ponudbi. Sledili so namreč še izredno priljubljeni križanec Duster – ki bo v prihodnjih letih najverjetneje postal najbolje prodajan model (v desetih letih so jih prodali 1,6 milijona) – karavan Sandero, Logan, enoprostorec Lodgy in pa manjši kombi v podobi modela Dokker. Že kmalu pa se bo ponudbi pridružil tudi prvi električni avtomobil, s čimer bo Dacia kljub svoji cenovni dostopnosti še naprej stopala v korak s časom.

Obletnico prihoda na evropske trge pa pri Dacii praznujejo tudi s posebno serijo vseh zgoraj navedenih modelov (z izjemo Dokkerja), poimenovano DACIA 15 YEARS. Poseben paket opreme bodo zaznamovali nabor sedmih barv (kot glavna bo na voljo modra), 7-palčni informativno-zabavni sistem, sistem za zaznavanje v vozil v mrtvem kotu, sistem več kamer za parkiranje in pa 16- oziroma 17-palčna platišča. Najcenejši model iz omenjene serije bo Sandero Stepway, za katerega bo, upoštevajoč davek na dodano vrednost, treba odšteti vsaj 13.290 evrov.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri