V desetih letih je ameriški lastnik Kie Sorento zamenjal kar devet motorjev. Težave pa se tu še niso končale.
Korejska znamka vozil Kia sodeč po statistikah ne velja za pretirano problematično z vidika okvar. Tudi s tega vidika je povsem razumljivo, da kupcem ponujajo dolga garancijska obdobja, v katerih brezplačno zamenjajo vse, ali pa vsaj nekatere okvarjene komponente. In niti model Sorento, ki ga sicer na naših cestah vidimo le redko pri tem ni izjema. Vseeno pa garancija vsake toliko časa utegne priti še kako prav.
Preberite še: Iščete rabljenega 'terenca'? Najde se nekaj za vsak žep
To je na lastni koži po poročanju ameriškega portala The Drive ugotovil tudi neki tamkajšnji kupec omenjenega modela. Slednji se je ob nakupu vozila leta 2012 odločil za doplačilo v višini 7.000 dolarjev, ki naj bi mu zagotovilo garancijo na komponente vozila v prihodnjih desetih letih. V tem času je bil avtomobil očitno precej na cesti, saj se je prikazovalnik prevoženih kilometrov ustavil pri kar 608.061 miljah ali približno 980.000 kilometrih. V povprečju je tako na leto prevozil skoraj 100.000 kilometrov.
Težava ni v avtomobilu, ampak (bojda) v vozniku
Doplačilo za garancijo pa se je očitno še kako splačalo. V omenjenem času je namreč v avtomobilu zamenjal kar devet motorjev – v povprečju enega na 108.000 kilometrov – po vrhu tega pa še štiri menjalnike, po enega na slabe četrt milijona kilometrov. Ob tem je potrebno upoštevati, da menjava enega motorja v ZDA stane 4.500 dolarjev, kar pomeni, da bi ob sam za vse menjave moral odšteti preko 40.000 dolarjev.
Vsaka zgodba pa ima dve plati. Čeprav je bil avtomobil redno servisiran, saj so bile v danem času opravljene kar 203 menjave olja, pa je mehanik, zaposlen v delavnici, kjer so vozilo servisirali dejal, da avtomobil ni imel lahkega življenja. Lastnik naj bi namreč motor vselej, tudi v neogretem stanju, priganjal do skrajnih zmožnosti, zaradi česar so bili še toliko bolj veseli, ko se je naposled odločil, da avtomobil po izteku garancije zamenja.