Nova kitajska avtomobilska znamka v zavetju čaka na globalni prodor

26. 6. 2025 | Matjaž Gregorič

iCaur se je prvič predstavil na nedavni mednarodni avtomobilski razstavi v Šangahaju, cilj so mladi in mladi po srcu.

iCaur je novo ime na svetovnem avtomobilskem zemljevidu, gre za še enega v nizu novih kitajskih avtomobilskih proizvajalcev, ki se ukvarjajo predvsem z električnimi avtomobili. Nova avtomobilska znamka, katere prvo uradno predstavitev so uprizorili na nedavni avtomobilski razstavi v Šanghaju, je že od vsega začetka zaprisežena globalni širitvi, s svojimi modeli pa naj bi se prikupila predvsem mladim in mladim po srcu.

Nova kitajska avtomobilska znamka v zavetju čaka na globalni prodor
iCaur

ICaurjevi avtomobili bodo namenjeni tistim, ki iščejo individualnost in čustveno vrednost ter so pripravljeni preizkusiti nekaj novega, elegantnega in sodobnega. Znamka je nastala kot rezultat sodelovanja med kitajskim Cheryjem, znanim po svojem dolgoletnem avtomobilskem strokovnem znanju, in podjetjem Smartmi Tech, ki prinaša sodoben, na povezljivosti temelječ pristop k razvoju izdelkov.

Ta mešanica inženirskih sposobnosti in digitalnega razmišljanja daje podjetju iCaur jasno smer, to je ustvarjati vozila, ki so pametna, elegantna in se brezhibno ujemajo z načinom življenja in raziskovanja dandanašnjega sveta.

Ga prepoznate? Danes je eden najvplivnejših Zemljanov
Nova kitajska avtomobilska znamka v zavetju čaka na globalni prodor
iCaur

Za začetek imajo v načrtih križanca z oznako V23, ki bo prvi globalni model podjetja iCAUR. Zaznamujejo ga drzne linija, mišičasti proporci s popolnoma zaprto masko hladilnika in deljenimi žarometi, kar mu daje videz z jasnim terenskim vplivom. iCaur V23, ki je postavljen na novi platformi za in zasnovan z mislijo na uporabo v resničnem svetu, združuje vsakodnevno praktičnost z duhom pustolovščin. Zasnovan je za voznike, ki si želijo vozilo, ki se lahko tako enostavno spopade z vikend pustolovščino kot z vožnjo po mestu.

iCaurjeva globalna ponudba vključuje tako baterijska električna vozila kot tudi električna vozila s podaljšanim dosegom, ki ponujajo različne sloge, vključno s terenskimi in tehnološko naprednimi modeli. Kitajska znamka načrtuje hitro širitev – v naslednjih treh letih bo dosegla več kot 100 držav in po vsem svetu vzpostavila več kot 2000 servisnih in prodajnih centrov.