Najmanjši Oplov križanec bo že od začetka na voljo tudi z električnim pogonom.
Zeleno barvo dojemamo nekako kot barvo okolja, vse, kar je zeleno, pa tako (večinoma) pojmujemo kot dobro, okolju prijazno. Tudi zato električni energiji, še zlasti v avtomobilskem svetu, pravimo zelena energija in zato nikakor ni presenečenje, da je zelena tudi barva, ki je in bo spremljala predstavitev nove Opel Mokke. Ta naj bi do kupcev prispela v začetku leta 2021, Opel pa že začenja njeno predstavitev.
Opel je namreč tudi po zaslugi Peugeota v zadnjem obdobju naredil velik napredek na področju elektrifikacije. Tako so trgu že ponudili prvi serijski avto – električno Corso – nedolgo pred tem pa tudi zmogljivega priključnega hibrida v podobi Grandland X. Po poteh Corse pa zdaj stopa tudi Mokka, saj bo že na začetku na voljo tako v klasični kot električni podobi. Sicer pa so se pri Oplu odločili, da ne bodo sledili poimenovanju obeh večjih bratov iz razreda križancev, saj so ji iz imena umaknili črko X.
S potezo spremembe imena so, tako se zdi, pri Oplu kljub križanskemu videzu novinki želeli odvzeti nekaj terenskega pridiha in jo približati mestom ter mestnim središčem, kjer naj bi se počutila najbolj domače. Sicer pa je pričakovati, da se bo Mokka, kar zadeva motorizacijo, v celoti zgledovala po Corsi. Po njej naj tako ne bi podedovala zgolj električnega pogona, temveč tudi 1,2-litrske bencinske in 1,5-litrski dizelski motor.