Nova Toyota Hilux: elektrika prihaja, dizel ostaja

10. 11. 2025 | Matjaž Gregorič

Toyota bo deveti generaciji svojega odprtega terenskega dostavnika namenil različne pogonske možnosti  je tu, na voljo pa je tudi električna različica.

Z deveto generacijo Toyota odpira novo poglavje v zgodovini svojega najbolj pick-upa, novi Hilux bo namreč na voljo v številnih pogonskih izvedbah, ki bodo segale od 48-voltnega mehkega hibrida do baterijsko električnega pogona, hibridni različici se prvič pridružuje popolnoma električni model na baterije, leta 2028 pa se bo pridružil še Hilux na vodikov pogon.

Nova Toyota Hilux: elektrika prihaja, dizel ostaja
Toyota

Toyota tako potrjuje strategijo izbire različnih pogonov, ki se ne osredotoča na eno samo alternativo motorjem z notranjim zgorevanjem, temveč ponuja hibridne, električne in kasneje motorje na gorivne celice. S tem novi Hilux ohranja svoje vrline kot so zanesljivost, vzdržljivost in terenske zmogljivosti, vendar hkrati širi možnosti uporabe.

Nova Toyota Hilux: elektrika prihaja, dizel ostaja
Toyota

Nova generacija Toyotinega poltovornjaka se ponaša s popolnoma prenovljenim sprednjim delom z ozkimi žarometi in veliko masko hladilnika, prav tako pa je zaznaven tudi očiten kakovostni preskok v notranjosti, kjer armaturna plošča združuje 12,3-palčni voznikov zaslon in 12,3-palčni zaslon komunikacijskega sistema, ki vsebuje nove funkcijami povezljivosti.

Bakterija, ki lahko povzroča raka: brez hitrega odkritja je smrtnost skoraj 70-odstotna
Nova Toyota Hilux: elektrika prihaja, dizel ostaja
Toyota

Električni pogonski sklop ima baterijo z zmogljivostjo 59,2 kWh in dve motorizirani osi, ki zagotavljata stalni štirikolesni pogon. Kombinirani navor presega 470 Nm, kar pomeni ocenjeni doseg WLTP približno 240 km. Nosilnost doseže 715 kg, vlečna zmogljivost pa 1600 kg, zaradi česar je primeren za profesionalno uporabo. Sistem Multi-Terrain Select optimizira oprijem glede na vrsto terena, hitro polnjenje pa obljublja krajši čas nedelovanja.

Nova Toyota Hilux: elektrika prihaja, dizel ostaja

48-voltna blaga hibridna različica, ki bo predvidoma na voljo spomladi 2026, bo najbolj priljubljena v Evropi. Pogonski sklop je enak tistemu, ki je bil predstavljen že letos. Sistem sestavlja kompaktna 48-voltna litij-ionska baterija in elektromotor-generator, povezan z 2,8-litrskim dizelskim motorjem. Posledica je izboljšana odzivnost pri nizkih vrtljajih in zmanjšanje porabo goriva, ne da bi pri tem žrtvovali nosilnost ali vlečno zmogljivost.

https://avto-magazin.metropolitan.si/media/cache/upload/Photo/2025/11/10/2025toyotahiluxbevint03_bigimage.jpg
Toyota

Motor-generator lahko prevaža do 1 tone in vleče do 3500 kg. Motor-generator je nameščen v dvignjenem položaju, da omogoča brodenje do globine 70 centimetrov. Sistem Multi-Terrain Select in namenski monitor pomagata pri upravljanju vozila v zahtevnih razmerah. Na voljo je tudi panoramski monitor, ki pomaga pri parkiranju in najzahtevnejših manevrih z največjo natančnostjo.

Na večini evropskih trgov bo nova Toyota Hilux na voljo v drugi polovici prihodnjega leta, kdaj se bo začela prodaja v Sloveniji, še ni znano.