Po nedavnem razkritju usode novomeške tovarne sedaj na dan prihajajo tudi konkretni načrti za leto 2023.
V novomeški Renaultovi avtomobilski tovarni Revoz si po marčnem prehodu na zgolj eno proizvodno izmeno, večdnevnih prekinitvah proizvodnje in odhodu več sto delavcev ob koncu leta obetajo podobne proizvodne količine kot lani. Pričakujejo, da bodo izdelali 75.000 vozil, podobno število vozil pa naj bi izdelali tudi prihodnje leto.
Na Revozovi proizvodni liniji sicer izdelujejo tri avtomobilske modele: Twingo ICE s termičnim motorjem, Twingo EV in Clio 5. Odločitev o tem, kaj bodo proizvajali po izteku proizvodnje teh modelov, še ni bila sprejeta, pa tudi ne o tem, kdaj bo konec proizvodnje posameznih modelov, ki so trenutno v proizvodnji, so v Revozu navedli za STA.
Preberite še: Usoda Revoza znana, tu so prve informacije!
Sprememba organizacije proizvodnje v eni izmeni prihodnje leto ni predvidena, proizvodne količine pa naj bi bile podobne letošnjim, so dodali.
V Revozu so se sicer letos, predvsem v prvi polovici leta, srečevali s težavo pri oskrbi z elektronskimi deli, ki jih vgrajujejo v vozila. Proizvodnjo so bili primorani zaradi tega zaustaviti za več kot 40 dni.
Po poletnem kolektivnem dopustu so se razmere na tem področju nekoliko izboljšale, a jih še vedno spremljajo po t. i. kriznem režimu, kar pomeni, da so določeni izpadi proizvodnje še vedno možni, so opozorili.
Krize morda (še) ni konec
Po podatkih družbe so do marca letos odpustili približno 350 proizvodnih delavcev. Revoz, ki je imel konec februarja zaposlenih približno 2100 ljudi, ima po zadnjih podatkih zdaj 1500 zaposlenih.
Med Revozovimi delavci je bilo sicer ob omenjenem dogajanju in prekinitvah proizvodnje zaradi pomanjkanja sestavnih delov letos zaznati precej ugibanj in negotovosti glede prihodnosti tovarne. Ali je negotovosti konec, v Revozu niso želeli oceniti. Sporočili so le, da je skupina Renault Group pred dnevi predstavila nov korak strategije Renaulution.
Preberite še: To jugoslovansko ikono v garaži skriva Denis Avdić, zanjo se je moral pošteno potruditi
Renault sicer želi z omenjeno strategijo postati avtomobilsko podjetje nove generacije, svoje vire pa usmerja "v verige vrednosti, ki izhajajo iz preobrazbe avtomobilske industrije in mobilnosti: električna vozila, programska oprema, storitve novih mobilnosti, krožno gospodarstvo ter termična in hibridna vozila".
Revoz je skupaj s še 13 tovarnami za sestavo vozil del ene od petih novih entitet, in sicer Power oz. Moč, ki bo še naprej razvijala inovativna termična in hibridna vozila z nizkimi izpusti pod okriljem znamk Renault, Dacia in Renault LCV, so še zapisali v Revozu.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj