Namenjene bodo zaznavanju prekrškov, zaradi katerih lahko v primeru prometne nesreče pride do hudih poškodb.
Kamere za nadzor prometa v večini evropskih držav, tudi v Sloveniji, so najpogosteje namenjene spremljanju stanja na cestah in iskanju oziroma zaznavanju prehitrih voznikov. No, s pomočjo mobilnih kamer policisti občasno 'iščejo' tudi voznike, ki med vožnjo telefonirajo in imajo mobilni telefon prislonjen na uho. Francozi pa so se sedaj odločili in v uporabo uvedli novo vrsto termalnih kamer s povsem novo nalogo.
Preberite še: Evropski poslanci danes o spremembah predloga Fit for 55. Se Evropi obeta 'efekt Havane'?
Termične kamere bodo namreč namenjene ugotavljanju števila potnikov v vozilu. Tamkajšnje oblasti ugotavljajo pogoste kršitve, ko je v vozilu več potnikov, kot je proizvajalec predvidel mest zanje. Gre za situacijo, ki je še posebej nevarna v primeru prometne nesreče, saj je možnost za nastanek hudih poškodb v primeru večjega števila potnikov, kot se lahko peljejo v vozilu, neprimerno večja.
No, omenjene kamere, ki se ne bodo zanašale zgolj na 'običajno', temveč tudi termično sliko (ki jim bo pomagala 'gledati' skozi stranice vozil), za zdaj še ne bodo prišle v redno rabo. Francoska policija jih bo namreč v okolici Lyona le preizkušala, njihovo uporabnost in smiselnost pa bodo preverjali do konca leta. Nato bo znano, ali jih bodo uvrstili tudi v redno rabo.
Testés à Lyon, des radar équipés d’une caméra thermique repéreront si un conducteur est seul ou non dans sa voiture. L’objectif : faire respecter les voies réservées au covoiturage.https://t.co/dFSgqFCt4S
— Hannah🌿 Encarté Reconquête 🕊️ (@Hannah07117894) February 7, 2023
Novost pa vseeno ne bo namenjena zgolj iskanju avtomobilov s prevelikim številom potnikov. Kamere bodo namreč služile tudi kot klasični stacionarni merilniki hitrosti, v obeh primerih pa bodo, ko bo zaznan prekršek, identiteta vozila ugotovljena s pomočjo registrske oznake vozila.