Ob kopici novosti bodo na voljo zgolj atmosfersko polnjeni motorji. Hibridne ali električne izvedbe ni na vidiku.
Hyundai tako kot hčerinska znamka Kia že lep čas pridno in zvesto sledi željam evropskih kupcev. Nenazadnje na Stari celini že lep čas dobivamo avtomobile, ki so tukaj zasnovani in izdelani. In čeprav pri Hyundaiju sledijo trgu z novimi športnimi terenci in križanci ter njihovimi posebnimi izpeljankami, še vedno znajo pripraviti pravo nasprotje le-tem. Danes je tako le nekaj dni pred uradno predstavitvijo luč sveta uzrl najmanjši v modelni paleti, pripadnik A-segmenta, v katerem pa ni niti malo križanske krvi, model i10.
»Go Big«, ali 'ciljaj na vse', kot bi lahko v grobem prevedli besedno zvezo je hkrati tudi slogan novega malčka, ki je v primerjavi s predhodnikov nekaj milimetrov sicer izgubil v višino, a hkrati pridobil v širino, daljša pa je tudi medosna razdalja. S temi potezami so mu pri Hyundaiju zagotovili še nekoliko bolj športen značaj, po drugi strani pa bo več prostora tudi za dva ali tri potnike v drugi vrsti – konfiguracijo zadnjih sedežev bo moč določiti ob nakupu vozila. Prtljažnik bo ponujal za ta razred spodobnih 252 litrov prostora.
Ne glede na novo zunanjo podobo sicer Hyundai i10 ohranja prepoznaven videz znamke, med katerimi je velika trapezoidna maska hladilnika in pa žarometi, nekoliko narejenimi po zgledu tistih iz modela ix20, ki je mimogrede maja letos zapustil proizvodnjo. A o zastarelem videzu kljub vsemu težko govorimo, k čemur recimo pripomore dvobarvna zunanjost. Mimogrede, to bo moč odeti v skupno 22 barvnih kombinacij, pri čemer bo streha lahko odeta v črno ali rdečo barvo. Zanimiva podrobnost, serijsko vgrajena v avtomobil bo logotip z imenom modela na zadnjem stebričku, tik za zadnjim parom vrat.
Pametni telefon vedno bolj pomemben
Urbanim voznikom in voznicam je po navadi poleg videza pomembna tudi zabavana tehnologija, pri čemer je zadnja leta močno v ospredju povezljivost s pametnimi telefoni. Na tem področju pri Hyundaiju (poleg možnosti povezovanja z obema vodilnima operacijskima sistema) izpostavljajo še možnost upravljanja funkcij vozila prek telefona. Tako bo na primer moč že na daljavo upravljati navigacijski sistem ter celo poiskati lokacijo vozilo, v kolikor smo pozabili, kje smo ga pustili. S tem tako Hyundai še dodatno krepi vez med pametnimi telefoni in avtomobili, ki je novo raven dosegala ob predstavitvi nove generacije Sonate. Slednjo je namreč mogoče odkleniti kar s pametnim telefonom, s čimer je izginila potreba po pametni kartici.
Medtem, ko konkurenca na tem področju že razmišlja nekoliko širše, pa so pri Hyundaiju kot kaže zaenkrat še mnenja, da majhni avtomobili ne potrebujejo hibridnih ali električnih pogonskih sklopov. Namesto tega bo i10 na voljo le s parom bencinskih motorjev prostornine enega oziroma 1,2-litrov; prvi bo trivaljnik z močjo 67 'konjev' oziroma 49 kilovatov, drugi pa štirivaljnik z močjo 84 'konjev' ali 62 kilovatov. Zanimivo ob tem je, da bosta oba motorja atmosfersko polnjena, česar v zadnjih letih praktično ne vidimo več. A morda bo prav to tudi njuna prednost, kar pa bo jasno od prve polovice prihodnjega leta, ko bo i10 tudi zapeljal v salone.
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji