16-valjnik je ob tem dobil še dodatnih 100 'konjev' moči.
Včerajšnje dopoldne se je v Montereyju zgodil eden izmed vrhuncev letošnjega avtomobilskega tedna. Po bolj ali manj glasnih govoricah je namreč Bugatti razkril povsem novega športnika, narejenega na osnovi modela Chiron, a hkratti še bolj ekskluzivnega kot model Divo. Govora je modelu Centodieci, s katerim so se poklonili prvemu Bugattiju s štirimi turbo puhali, sicer pa enemu najbolj znanih predstavnikov znamke, modelu EB110. To je ob razkritju poudaril tudi predsednik, Stephan Winkelmann. »Ponosni smo na dolgo zgodovino Bugattija, katere pomemben del je EB110. Prav zato se mu klanjamo z reinterpretacijo, poimenovano Centodieci – italijansko besedo za 110.«
Podobnosti z izvirnikom novinec brez dvoma ne more skrivati, pa čeprav so se inženirji za dosego takšnega končnega rezultata bojda pošteno namučili. Še vedno jim je namreč uspelo obdržati vse prepoznavne elemente izvirnika v izvedbi 110SS, vključno z nepremičnim zadnjim krilcem, prepoznavno majhno masko na sprednjem delu hladilnika, ob kateri je na vsaki strani po ena večja reža za zajem zraka, razdeljena s parom prečnih letvic in pa prepoznavnih pet odprtin za zajem zraka za motor tik za bočnimi okni.
Razprodani vsi primerki
Med oblikovalskimi elementi sicer izstopajo zadnji žarometi v obliki tablet, ki pa so tridimenzionalne, pri čemer so mednje umestili reže za odvajanje toplega zraka iz motorja – rešitev, ki so jo razvijali kar osem mesec. In ko smo že pri motorju: tri desetletja po predstavitvi izvirnika, so se 12 valjem pridružili še štirje. Seveda, gre za še eno izmed evolucijskih izvedb 16-valjnika, ki je premiero doživel v Veyronu, pri čemer pa v zadnji izdaji proizvede kar 1.600 'konjev' ali 1.174 kilovatov moči. Rezultat? 13.1 sekund.... do 300 kilometrov na uro. Prvo stotico medtem doseže že po 2,4 sekundah, hitrost pa je, zanimivo, elektronsko omejena na 380 kilometrov na uro.
Kot smo omenili v naslovu pa bo Bugatti izdelal izredno majhno serijo zgolj desetih vozil, pri čemer pa so prav vsi primerki že razprodani. Kupci bodo pri nakupu lahko izbrali katerokoli barvo karoserije, ki jo ima Bugatti v modelni paleti, o dodatni opremi pa zaenkrat ni govora. Vsekakor je na drugi strani znano, da bodo za svoje avtomobile odšteli po osem milijonov evrov vsak, k temu pa bo potrebno dodati še davek. Kot zanimivost naj tako dodamo, da bi slovenski kupec še pred registracijo za tak avtomobil moral odšteti 11,04 milijona evrov ob upoštevanem davku na dodano vrednost in pa tako imenovanega dodatnega davka za (prestižna) osebna vozila.
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj