A zgolj tisto, najšibkejšo različico. zmogljivejša in bolj priljubljena ostaja v ponudbi, hkrati pa bo z novim letom dodatno začinjena.
Pisalo se je leto 2015, ko je ameriški Ford po dobrih petih desetletjih od predstavitve ameriškim Mustanga naposled ponudi še evropskim kupcem. Tedaj so v ponudbo uvrstili (klasično) osemvaljno različico (ki je kasneje dobila tudi kar nekaj izboljšav ter izvedb) in pa šibkejšo z 2,3-litrskim turbobencinskim motorjem iz Focusa RS, ki je bila precej manj zmogljiva, ob nakupu pa hkrati tudi precej bolj prijazna do denarnice.
V minulih dneh pa so se predvsem v britanskim medijih pojavile informacije o tem, da so iz tamkajšnjih avtomobilskih salonov in konfiguratorjev izginile šibkejše različice omenjenega avtomobila. Prodaja slednjih je namreč predstavljala le 15 odstotkov celotne prodaje, čeprav je bil približno 10.000 funtov cenejši. To pa je posledično pomenilo, da nadaljnja prodaja omenjenega avtomobila pravzaprav nima več pretiranega smisla.
Očitno je torej, da britanski kupcev želijo prave ameriške športnike. Kakšna pa je situacija pri nas? Za odgovor smo se obrnili k slovenskemu zastopniku za znamko Ford, podjetju Summit motors , kjer so nam potrdili, da z letošnjim modelnim letom tudi pri nas ni več na voljo najšibkejše različice Mustanga. Ta je že v preteklosti veljala za manj zaželeno, vendar pa so se zanjo kupci odločali zaradi nižje cene in precej ugodnejšega davka. Zanjo namreč ni bilo potrebno plačati tako imenovanega davka na luksuz, ki je osnovno ceno večjega brata dvignil za dodatnih 16 odstotkov.
Z ukinitvijo omenjenega davka se je tako cena petlitrske izvedbe precej znižala, povpraševanje pa še bolj prevesilo v njen prid.
Hkrati z ukinitvijo štirivaljne različice Mustanga pa so pri Summit motorsu začeli v ponudbo uvrščati različico Mach 1. Gre za najzmogljivejšo različico Mustanga z atmosferskim motorjem, ki bo ponujal 460 'konjev' oziroma 338 kilovatov moči. Gre sicer za omejeno serijo avtomobila, koliko primerkov bo na voljo slovenskemu trgu pa še ni znano. Trgovci so sicer že pričeli zbirati naročila zanj, prvi primerki pa bodo na ceste zapeljali letos poleti.
Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del