Pod pokrovom motorja bo osemvaljnik s skoraj 800 'konji'.
Pred desetimi leti je Dodge oziroma njegovo matično podjetje Chrysler predstavil novo generacijo modela Challenger – prvi avtomobil s tem imenom po natanko 25 letih – in med avtomobilskimi navdušenci naletel na izredno pozitiven odziv. Veliko zaslug za to ima nedvomno njegova oblika, ki se precej naslanja na izvirnik iz leta 1970. Nič čudnega torej, da jo Dodge tudi deset let po predstavitvi ohranja večinoma nedotaknjeno.
Nespremenjena bo, kot kaže, ostala vsaj še nekaj časa, saj je Dodge zdaj predstavil nadgradnjo modela Hellcat z oznako Redeye. Z njo je ustvaril mešanico med klasičnim modelom SRT Hellcat in razprodanim modelom Demon (mimogrede, ta velja za edini serijski avtomobil na svetu, ki ga je mogoče s pospeševanjem z mesta dvigniti na zadnji kolesni par).
Spremenjen tudi običajni Hellcat
Novinec v ponudbi z letnico 2019 bo po vzoru močnejšega brata povzel 25 motornih komponent, med drugim tudi večji, 2,7-litrski kompresor z nekoliko večji pritiskom, višjo omejitev motornih vrtljajev (6.500 na minuto) v primerjavi s standardno izvedbo modela Hellcat in še bi lahko naštevali. Končen rezultat je 797 'konjev' (586 kilovatov) moči in pa kar 958 njutnmetrov navora. Avtomobil bo tako v zgolj 3,4 sekunde pospešil do 100 kilometrov na uro, končna hitrost pa je ocenjena na 326 kilometrov na uro.
Novosti bo Redeye deležen tudi pri zunanjosti. Zagotovo najbolj opazna bosta pokrov motorja z dvojnim zajemom zraka in po Demonovem zgledu razširjena karoserija. Pri Dodgeu pravijo, da so se pri zunanji podobi zgledovali pri modelih Dart Swinger in Demon z začetka sedemdesetih let prejšnjega stoletja. Bosta pa obe spremembi z letom 2019 na voljo tudi pri klasični izvedbi modela Challenger Hellcat. Tudi so nekoliko posodobili, predvsem motor, ki bo zdaj proizvedel 717 'konjev' (527 kilovatov) ali deset več kot pred tem.