Novinca so predstavili v Kölnu, kar je potrditev, da Mustang tudi v novi generaciji ostaja prisoten v Evropi.
Vse od leta 2014, ko je Ford Mustang v svoji zadnji generaciji zapeljal na evropske ceste in ceste drugod po svetu, velja ameriška avtomobilska legenda za najbolje prodajan športni avtomobil na svetu. In prestižnega naziva pri Fordu ne nameravajo kar tako izpustiti iz rok. Ob tem je treba omeniti, da so pri Fordu doslej v 58 letih in šestih generacijah prodali prek 10 milijonov avtomobilov, kar pomeni, da se uvršča med najbolje prodajane avtomobile vseh časov. In tega ne nameravajo kar tako zavreči.
Preberite še: Renault bo v sredini oktobra predstavil novo Katro, takšne so podrobnosti
Tudi zato so se pri Fordu verjetno odločili, da pri novem Mustangu še ne bodo spreminjali zasnove, ki jim je zagotovila takšen uspeh. Po številnih govoricah v minulih mesecih je namreč pred dnevi postalo jasno, da bo novega Mustanga poganjal bencinski motor. Sedaj se ve, da bo ta vloga tudi v prihodnje zaupana petlitrskemu osemvaljnemu agregatu, poznanemu pod imenom Coyote, kakšnih sprememb je bil deležen priljubljeni agregat in koliko moči več bo ponujal, pa pri Fordu niso razkrili.
A pri Fordu zagotavljajo, da bo novi Mustang zagotavljal 'večji občutek samozavesti v vožnji'. Za to naj bi poskrbeli z izboljšanim vzmetenjem, krmilnim mehanizmom in nastavitvijo motorne elektronike. Vse te elemente bo mogoče nadzirati s pomočjo voznih programov. Teh bo imel voznik na voljo kar šest, od tega enega, ki bo omogočal nastavitev po lastnih željah. Hkrati ima nov sistem za vsesavanje zraka z dvojnim dovodom in zasnovo ohišja z dvojno dušilno loputo, kar zmanjšuje indukcijske izgube in omogoča višji pretok zraka v motor.
Ročni menjalnik bo v izvedbi GT serijsko opremljen s sistemom za ohranjanje motornih vrtljajev med prestavljanjem. Še vedno namreč ostajata na voljo dva menjalnika, šeststopenjski ročni in 10-stopenjski samodejni. Za slednja Ford ne bo ponujal nobenih izboljšav, bo pa zato paket dodatkov 'Performance Pack' ponujal 19-palčna platišča, zavore Brembo, izpušni sistem z ventili, ki uravnavajo pretok, zadnji športni diferencial z omejenim zdrsom in aktivno vzmetenje MagneRide.
Novi Mustang na prvi pogled ohranja silhueto izvirnika in tudi številne druge oblikovalske elemente, ki so krasili njegove predhodnike – od dolge in položne strehe do zadnjih luči, razdeljenih v tri navpične luči LED. Poslovil pa se je prepoznaven sprednji del, obraz vozila. Velika maska hladilnika še vedno ostaja del obraza, so se pa poslovili okrogli žarometi, ki so krasili prvo generacijo vozila in nato obe zadnji, od leta 2005 naprej.
Ne Mach 1 ne GT, prihaja Dark Horse
Hkrati se je poslovila tudi prepoznavna in z vidika silhuete simetrična armaturna plošča. Ta je namreč odstopila prostor povezavi instrumentne plošče in infozabavnega sistema, ki jo sestavlja par LCD-zaslonov s premerom 13,2 oziroma 12,4 palca. Oba sistema (infozabavni temelji na sistemu Sync četrte generacije) naj bi vozniku ponujala največjo mero personalizacije doslej, pa tudi popolno povezljivost s pametnimi telefoni. Za odlično avdio izkušnjo bo skrbel paket 12 zvočnikov proizvajalca Bang&Olufsen.
Sicer pa so pri Fordu predstavili tudi povsem novo izvedbo Mustanga, poimenovano Dark Horse. Ta bo namenjena predvsem uporabi na dirkališču, ponujala pa bo še boljše zmogljivosti in več motorne moči (po zaslugi novih odmičnih gredi in drugih dodatkov) – pa tudi nekoliko bolj špartansko kabino, v kateri bo tudi elektronska ročna zavora namenjena driftanju. Takšen Mustang, ki bo prepoznaven po posebnem logotipu naprej (in ne vstran) obrnjenega konja, bo sicer služil kot osnova dirkalnika razreda GT3, kamor se Ford vrača v prihodnjih letih.