Novi GLA je zrasel, najbolj v višino

Od predhodnika je najmanjši križanec znamke Mercedes-Benz višji za več kot 10 centimetrov, obljublja pa tudi več terenskih sposobnosti.

Novi GLA je zrasel, najbolj v višino (foto: Daimler AG) Daimler AG
11. 12. 2019

Mercedes-Benz nadaljuje s politiko izdelovanja križanske različice za vsako (kombi)limuzino, ki jo ima v ponudbi. A čeprav gre za klasične križance, ki terena ne bodo videli prav pogosto, še manjše pa so možnosti, da se soočijo s kakšnimi ekstremnimi podvigi, pa navzven stavijo na robusten videz, ki je od generacije do generacije vse bolj opazen. In to brez dvoma velja tudi za najmlajšega in hkrati najmanjšega križanca v ponudbi, model GLA.

Z novo generacijo je GLA namreč poleg povsem prenovljene zunanjosti v višino pridobil kar 104 milimetre in kljub temu, da je v dolžino dober centimeter krajši od predhodnika, pridobil še dodatne tri centimetre medosne razdalje. Oddaljenost od tal pa vendarle ni veliko večja kot pri predhodniku, saj prirastek znaša le devet milimetrov. Veliko bolj opazna je razlika v kabini, v kateri voznik sedi kar 14 centimetrov višje kot v razredu A, a bo navzlic temu avtomobil ponujal nekaj terenskih zmogljivosti, saj bo lahko opremljen s štirikolesnim pogonom.

Najprej najmanjši in najmočnejši

Poleg štirikolesnega pogona bo GLA posedoval še nekaj asistenčnih sistemov za lažjo terensko vožnjo, kot so žarometi z možnostjo dodatne osvetlitve ovir v mraku, prilagojen vozni program, možnost prikaza naklona vozila in vstopnega kota na zaslonu infozabavnega sistema ter sistem za pomoč pri spuščanju po klanci navzdol. In ko se bo avtomobil vrnil s terenske vožnje, bo voznik preprosto vklopil funkcijo za pripravo vozila na pranje, ki bo zajela samodejno zapiranje stranskih ogledal, vseh stekel in strešnega okna, deaktivacijo senzorja za vklop brisalcev, vklopila pa se bo sprednja kamera za lažji dovoz v pralnico.

Nabor motorjev bo vsaj v začetku zajemal družino bencinskih in dizelskih štirivaljnikov, pri čemer bo osnovo ponudbe predstavljal 1,33-litrski agregat z močjo 120 'konjev' oziroma 163 kilovatov. Ta bo pod oznako GLA 200 na voljo v začetku prodaje vozila, družbo pa mu bo v prvih mesecih delal še najmočnejši bencinski motor, dvolitrski turbobencinski štirivaljnik z oznako GLA 35 4Matic AMG. Prve primerke lahko pričakujemo v začetku prihodnjega leta.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri