Z enim polnjenjem lahko s skupno močjo prevozi do 826 kilometrov, oziroma precej več kot je zmogel predhodnik.
Povsem novi Hyundai Nexo postavlja nove mejnike na področju vodikove tehnologije in elektrificirane mobilnosti. Napredne tehnologije – vključno s pametnim regenerativnim sistemom in aerodinamičnimi optimizacijami – izboljšujejo celotno vozno izkušnjo, evropski modeli pa bodo zmogli vleči do1000 kilogramov težak priklopnik.
Nov model južnokorekorejskega avtomobilskega tigra bo uradno predstavljen v začetku leta 2026. V središču boljšav je na novo razvit sistem, ki podvoji izhodno moč baterije s 40 na 80 kilovatov. Ta deluje skupaj z učinkovitejšim skladom vodikovih gorivnih celic, ki zdaj zagotavlja največjo bruto moč 110 kilovatov – 16-odstotno povečanje v primerjavi s prejšnjimi 95 kilovati in neto sistemsko moč 94 kilovatov, kar je 11-odstotno povečanje v primerjavi s prejšnjimi 85 kilovatov. Skupaj te izboljšave povečajo skupno sistemsko moč s 135 na impresivnih 190 kilovatov.
Ta povečana moč omogoča novemu elektromotorju, da doseže 150 kilovatov, kar skrajša čas pospeška od 0 do 100 kilometrov na uro na samo 7,8 sekunde kar zagotavlja hitro pospeševanje in samozavestno prehitevanje. Z načrtovanim dosegom vožnje 826 kilometrov (WLTP) in s hitrim petminutnim polnjenjem vodika, je novi Nexo uporaben in učinkovit.
Vodikov sistem ima zdaj večjo prostornino za shranjevanje, ki znaša 6,69 kilograma. Dodatne izboljšave vključujejo izboljšano delovanje pri nizkih temperaturah, bolj trpežno membransko strukturo in izboljšano enakomernost celic. Nova funkcija proti zmrzovanju in druge optimizacije zagotavljajo zanesljivo delovanje v hladnem vremenu in samozavestno vožnjo skozi vse leto.
Nexo se ponaša z aerodinamičnimi izboljšavami, vključno z optimizacijami podvozja in izboljšanim upravljanjem pretoka zraka, za zmanjšanje upora in povečanje učinkovitosti. Vozno zmogljivost dodatno optimizira inovativen sistem, ki uporablja nadzor navora motorja za izboljšanje oprijema, stabilnosti in odzivnosti krmiljenja. Z dinamičnim prilagajanjem moči motorja razmeram na cesti sistem zagotavlja natančno upravljanje in izboljšano splošno zmogljivost.
Predhodnik ni bil naprodaj na slovenskem trgu, kako bo z novim Nexom zaenkrat še ni znano, vsekakor pa je povezano tudi s številom polnilnic za vodik.



