Novi in (presenetljivo) večji dizli za Forda Galaxyja in S-Maxa

Kljub večji motorni moči Ford obljublja, da bodo novi motorji bolj varčni od primerljivih starejših in manjših agregatov. Pogonski sklopi pa niso edina novost.

Novi in (presenetljivo) večji dizli za Forda Galaxyja in S-Maxa (foto: Ford) Ford
18. 10. 2018

Ford je svoja največja enoprostorca, četrto generacijo Galaxyja in drugo generacijo S-Maxa, predstavil skorajda istočasno. Oba sta namreč na ceste zapeljala leta 2015, kar pomeni, da se počasi že bližata sredini svoje življenjske dobe. A čeprav Ford za zdaj pri obeh avtomobilih še čaka s karoserijskimi popravki, pa to ne pomeni, da avtomobila ne sledita trendom, saj so jima pred kratkim pripravili kopico novosti, povezanih z udobjem, varnostjo in pogonskim sklopom.

Največja novost, ki je bosta deležna oba avtomobila, je povezana na pogonski sklop. Govorimo o dvolitrskem turbodizlu, ki bo na voljo v treh različicah z močjo 120, 150 in 190 'konj' (88, 110 in 140 kilovatov), ter najmočnejšim dizelskim motorjem z dodatnim turbopuhalom. Ta bo namreč razpolagal z 240 'konji' oziroma 176 kilovati moči. Ta se bo na sprednji, po naročilu pa tudi zadnji kolesni par prenašala prek šeststopenjskega ročnega ali pa osemstopenjskega avtomatskega menjalnika, pri čemer pa štirikolesnega pogona ne bo na voljo v najšibkejših in najmočnejših izvedbah.

Nadgrajeni tudi varnostni sistemi

Kot rečeno, pa je bila obema avtomobiloma 'dodeljena' bogata dodatna oprema. Poleg aktivnega tempomata, ki je sposoben avtomobil popolnoma ustaviti in tudi sam speljati, je bila uvedena še ena zanimiva novost, funkcija ClearView – povečano število šob za brizganje vode na vetrobransko steklo, ki naj bi služilo še bolj učinkovitemu čiščenju stekla. Kot tretjo novost pri Fordu poudarjajo še izboljšan sistem za zaznavo vozil v mrtvem kotu.

»Edinstveno elegantni S-MAX in izjemno praktični Galaxy sta zdaj še privlačnejša, saj sta na voljo z naprednimi pogonskimi sklopi in tehnologijami za pomoč vozniku, ki preženejo stres pri najrazličnejših scenarijih vožnje. Naš dvolitrski motor Ford EcoBlue in osemstopenjski avtomatski menjalnik zagotavljata moč in odzivno zmogljivost bencinskega pogonskega sklopa z optimalno učinkovito porabo goriva dizelskega agregata,« je dejal Roelant de Waard, podpredsednik za trženje, prodajo in storitve pri Fordu Evropa.