Na ceste prihaja proti koncu leta, prvič tudi v elektrificirani obliki.
Kia je pred dnevi objavila prve fotografije svojega glavnega aduta na avtomobilskem salonu v Ženevi (kamor se v začetku marca odpravlja tudi ekipa Avto magazina), največjega evropskega križanca, modela Sorento. Šlo je sicer 'le' za močno zatemnjene fotografije serijskega vozila, s katerimi so napovedali uradno predstavitev v Švici, a je bilo čakanje očitno pretežko, saj so se sinoči odločili razkriti kar celoten avtomobil.
Pri oblikovanju novinca so pri Kii ubrali nekoliko bolj umirjeno pot, a so hkrati obdržali nekatere prepoznavne elemente, ki so jih v druge modele vpeljali v zadnjih letih. Prepoznavna je na primer maska v obliki tigrovega nosu (kot so jo poimenovali pri Kii), pa tudi kromirane plavuti stebrička C. Novinec se sicer močno zgleduje tudi po večjem bratu Telluride, ki pa ga Kia evropskim kupcem ne ponuja.
Večji navznoter
Kia je novinca v primerjavi s predhodnikom sicer le nekoliko povečala (za 10 milimetrov v vsako smer), po zaslugi krajših previsov pa bo zato medosna razdalja večja za kar 35 milimetrov. To bodo še posebej cenili potniki v tretji potniški vrsti. Notranjost bo sicer oblikovana v skladu z željami evropskih kupcev, zaznamovali pa jo bodo trije digitalni zasloni; eden v vlogi digitalne armaturne plošče, drugi za potrebe infozabavnega zaslona in tretji, ki bo služil kot vmesnik klimatske naprave.
Novinec bo na trg zapeljal še letos, predvidoma jeseni, prvič pa bo na voljo tudi v elektrificirani podobi, saj bosta ob dizelskem štirivaljniku na voljo tudi klasični in priključni hibrid, ki bo s 192 kilovati sistemske moči predstavljal vrh motorne ponudbe.