Manj kot leto dni po predstavitvi modela E je zdaj znamka z zvezdo predstavila tudi prvo športno izvedenko iz delavnice AMG. Zmogljivosti novega modela Mercedes-AMG E 53 HYBRID 4MATIC+ pa so precej impresivne. Seveda gre za priključno hibridno verzijo.
Osnova novega modela - ki bo na voljo spomladi v obeh karoserijskih verzijah hkrati (limuzina in model T) je seveda preverjen trilitrski vrstni šestvaljni turbo motor AMG. V tem modelu razvije 330 kW (449 KM). V primerjavi s prejšnjo različico E 53 predhodne serije W213 to pomeni povečanje za 10 kW (14 KM). Napredek omogoča višji polnilni tlak (1,5 bara namesto prejšnjih 1,1 bara) pa seveda novo programsko opremo in dodaten sprednji hladilnik.
In sistemska moč je izjemnih ...
Električni motor s 120 kW je vgrajen v menjalnik AMG SPEEDSHIFT TCT 9G za prihranek prostora. Največji navor elektromotorja 480 Nm je na voljo že pri prvem vrtljaju. Pogonska baterija s 400 V ima resno zmogljivost kar 28,6 kWh (bruto) in je nameščena zadaj, pod dnom prtljažnika. Energetska vsebnost, ki je vozniku na voljo, pa znaša 21,22 kWh. Kljub temu pa visokonapetostna baterija omogoča električni doseg do več kot 100 kilometrov, polniti jo je mogoče na izmeničnem (11 kW) in enosmernem toku do 60 kW.
V startnem programu se izstreli do stotice v manj kot štirih sekundah
Kombinacija šestvaljnega vrstnega motorja sinhronskega stroja ustvari največjo sistemsko moč 430 kW (585 KM), v programu Race start (štartni program, le v paketu Dynmaic Plus) pa celo 450 kW/612 KM in največji sistemski navor 750 Nm. In to je natanko toliko, kot je zmogel nekdaj E63 ... Zmogljivost je temu primerna: pospešek od 0 do 100 km/h v 3,8 sekunde. Največja hitrost je elektronsko omejena na 280 km/h (v električnem pogonu je hitrost omejena na 140 km/h).
Kup sprememb in prilagoditev
Seveda je podvozje prilagojeno novim obremenitvam, tako je večja čvrstost vzmeti, dvoventilski prilagodljivi blažilci delujejo bolj togo, v motornem prostoru so ojačitve vzmetnih rok, štirikolesno krmiljenje obrača zadnja kolesa do 100 km v obratno glede na prednja, za tem pa obratno za več okretnosti ali stabilnosti. Zraven je še računalniško nadzorovana zapora zadnjega diferenciala, vpetje motorja je čvrstejše. In štirikolesni pogon moč razporeja prilagodljivo.