Novi Porsche 911 je tik pred popolnim razkritjem

5. 11. 2018 | Jure Šujica
Deli

Zadnji prototipi s katerimi zaključujejo testiranja nosijo le še malo kamuflaže.

Porsche se pripravlja na veliko predstavitev. Pri tem pa nimamo v mislih prvega električnega avtomobila, modela Taycan, ki prihaja na trg leta 2020, pač novo generacijo najstarejšega avtomobila znamke, model 911 s tovarniško oznako 992. A do njegovega prihoda bo vsaj z vidika zunanje podobe ostalo skritega bore malo. Porsche namreč v teh dneh zaključuje testiranja avtomobila, ki bo svoje razkritje doživel v prvi polovici prihodnjega leta.

Testi, ki jih Porsche trenutno izvaja in se počasi bližajo koncu so po besedah inženirjev še posebno zahtevni, saj se odvijajo v Zalivskih državah in Dolini smrti na eni strani ter hladnimi finskimi prostranstvi na drugi. V praksi to pomeni, da avtomobile preizkušajo na območjih od -35 stopinj Celzija pa vse do 50 stopinj Celzija – razlika med najnižjo in najvišjo temperaturo znaša kar 85 stopinj! Tukaj pa so potem še preizkusi na različnih nadmorskih višinah, kar predstavlja težavo za turbo puhala.

Vračanje v preteklost

»Ob izrednih sposobnostih, ki jih prinaša je bil 911 vedno tudi vsakodnevno uporaben, zaradi česar se uvršča v povsem svoj razred,« pojasnjuje vodja razvoja modela 911, Andreas Pröbstle. »Prav zato avtomobil preizkušamo v vseh klimatskih razmerah, v vsakem vremenu in v vseh okoljih. Pogonski sklop mora delovati popolno, prav tako tekočine in vsi ostali sistemi – samo tako smo lahko prepričani, da bo lahko deloval po celem svetu in brez napak.«

Kaj bi se zgodilo z vašim telesom, če se nikoli ne bi umivali s toplo vodo?

Čeprav na prvi pogled ni videti, gre pri skorajda že razkritem novincu za popolnoma nov avtomobil. In medtem, ko je sprednji del ostal bolj kot ne enak – nekoliko spremenjen bo le odbijač in pa ogledala – bo veliko večji sprememb deležen zadek. Tam bodo najbolj opazne nove zadnje luči, ki so povezane tekom cele širine avtomobila in postavljene precej nižje, s čimer bo avtomobil po mnenju nekaterih nekoliko bolj podoben legendarnemu modelu iz sredi devetdesetih let, 993.