Novinec je v zadnji fazi testiranj, ki so skupaj nanesla več kot štiri milijone kilometrov v različnih, tudi ekstremnih razmerah.
Zdajšnji Porschejev največji športni terenec je na cestah od leta 2017, v zadnji fazi razvoja in preizkusov pa je že njegov naslednik tretje generacije. Predstavili ga bodo spomladi, pričakovati je številne spremembe, ki pa ne bodo samo kozmetične. Poleg sprememb pri pogonskih sklopih so inženirji pri Porscheju posegli tudi v tehnologijo šasijo, ki bo zagotavljala še boljše uravnoteženje med zmogljivostmi na cesti, udobjem na dolgih razdaljah in terenskimi sposobnostmi.
Med drugim bo Cayenne z naslednjim modelnim letom dobil novo polaktivno podvozje. V notranjosti bodo opazni digitalizirani zasloni, medtem ko bo komunikacijski sistem obvladal razširjene funkcije povezljivosti. Prav tako bo prestižni športni terenec dobil novo tehnologijo osvetlitve v matričnih LED žarometih.
Prototipi in predserijski avtomobili so prevozili več kot 200.000 kilometrov po cestah v vsakdanjih razmerah. Poleg tega je za novincem več kot štiri milijone kilometrov terenskih testiranj na skoraj vseh koncih sveta.
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"