Z enim polnjenjem bo novi Renaultov dostavnik lahko prevozil celo do 460 kilometrov in tako postavil letvico tekmecem.
Pri Renaultu so o novem »gospodarju« že precej povedali (na tej povezavi več o Masterju). Zdaj pa so razkrili še nekaj zanimivih podrobnosti o njegovem eletkričnem pogonu, ki bo omogoča za ta razred odličen doseg. In tako še nadgradili dodobra elektrificirano floto.
Takš3n doseg omogoča tudi oblika poimenovana »Aerovan« in nova optimizirana konstrukcijska osnova, ki sta pripomogli k več kot 27-odstotnemu zmanjšanju porabe energije v primerjavi s sedanjo generacijo modela.
Obe bateriji (z zmogljivostjo 40 ali 87 kilovatnih ur) sta vgrajeni v enovito ohišje in zasnovani tako za različne režime vožnje predvsem pa ne omejujeta tovornih zmožnosti dostavnika, kar je ključno merilo za vozila tega segmenta.
Filigransko delo v vetrovniku
Med razvojem so prototipe v vetrovniku preskušali več tisoč ur, potem pa so zaradi velikosti vozila homologacijske preskuse opravili v vetrovniku za letala. Zračni upor novinca je za več kot 20 odstotkov manjši kot pri predhodniku.
Dva motorja, dve bateriji
Novi Renault Master E-Tech electric ima za pogon elektromotorja z močjo 96 kW ali 105 kW, oba pa zmoreta 300 Nm navora. Prvi elektromotor je kombiniran z baterijo zmogljivosti 40 kWh, kar zagotavlja okrog 200 km dosega po WLTP (podatek še ni homologiran), drugi, močnejši pa je kombiniran z baterijo zmogljivosti 87 kWh in ima do 460 km dosega po WLTP in večjo uporabno nosilnost 1.625 kilogramov.
Hitro polnjenje z enosmernim tokom moči 130 kW v 30 minutah doseg poveča za 252 kilometrov. Domači polnilni priključek za izmenični tok moči 22 kW baterijo napolni od 10 do 100 odstotkovv manj kot štirih urah.
V Slovenijo bo novi Renaultov največji dostavnik pripeljal letošnjo jesen.
Preberite še
Novo na Metroplay: Maja Keuc iskreno o življenju na Švedskem in kaj jo je pripeljalo nazaj