Proizvodnja novega električnega Renaulta Twinga bo v novomeškem Revozu stekla v začetku leta 2026, stal naj bi pod dvajset tisočakov.
Povsem novi Renault Twingo bo zadnji del sestavljanke nove generacije majhnih avtomobilov francoske znamke, serijski model pa bo skoraj v celoti zvest konceptu. Originalni Twingo iz leta 1992 se je takrat kosal z majhnimi kombilimuzinami, kot so Ford Fiesta, Opel Corsa in Nissan Micra, pri Renaultu pa so ga obravnavali bolj kot sorodnika Espacea in ga videli kot najmanjšega enoprostorca.
S samo 3,75 metra dolžine bo novi Twingo manjši in cenejši od novega Renaulta 5. Vendar bo še vedno imel praktično petvratno karoserijo, s kolesi, potisnjenimi v vogale in s tem povečanim prostorom za potnike. Platformo si bo delil z Renaultoma 4 in 5, karoserijska oblika bo spet enoprostorska. Imel bo razmeroma dolgo 2,5-metrsko medosno razdaljo, zunanjost pa bodo verjetno prikrajšali za osvetljeni logotip in spredaj bodo tudi enostavnejši žarometi.
Druge podrobnosti, kot je zračnik s tremi režami na pokrovu motorja, bodo prišle v proizvodnjo skoraj nespremenjene. Poleg tega je verjetno, da bodo oblikovalci poskušali skriti odprtino zadnjih vrat v C-stebričku, kot pri Renaultu 5 – ne le zaradi estetskih razlogov, ampak tudi zaradi zmanjšanja stroškov
V novomeškem Revozu že potekajo prve priprave na proizvodnjo novinca, za katerega so potrditev prejeli letos poleti. Twinga druge generacije so izdelovali od leta 2007, tretje pa od 2014.