Lani je v Evropi kupce našlo okoli dva milijona manjših križancev oziroma SUV-ov, kar je skoraj tretjinska rast v primerjavi z letom 2017. Zato so tudi pri Škodi svoji ponudbi dodali nov model: Kamiq.
Po velikosti Škoda Kamiq v bistvu ’večjemu’ bratu Karoqu stoji kar ob boku: Karoq je sicer za 10 centimetrov daljši, a ima Kamiq za odtenek daljšo medosno razdaljo. Povedano drugače: razlika gre na račun previsov in zadaj to pomeni razliko v velikosti prtljažnika – seveda v korist Karoqa. A tudi 400 litrov, ki jih ponuja Kamiq, je dovolj. Večja medosna razdalja pomeni več tudi prostora zadaj – tega je več kot v Karoqu in skoraj toliko kot v Octavii.
Kamiq si zasnovo deli s prihajajočo Scalo, pravzaprav sta kar v tesnem sorodu. Oblikovno ni pravi SUV, temveč malce dvignjena Scala z malo bolj ’Sportback’ zadkom – avto za tiste, ki si želijo bolj dinamičnih oblik. V višino meri 6 centimetrov več kot Scala, a sedem manj kot Karoq. Ob tem ima Kamiq trebuh slabe štiri centimetre višje od tal od Scale – a (za zdaj) le sprednji pogon.
Tudi motorizacija je klasična: trije bencinski motorji (1.0 in 1.5 z med 85 in 110 kW), en dizel (1.6 TDI s 85 kW oziroma 110 ’konji’) ter en s pogonom na stisnjen zemeljski plin (CNG). Poleg ročnega je na voljo tudi dvosklopčni menjalnik.
Digitalizacija je seveda lahko popolna, vključno z merilniki na devetpalčnem LCD-zaslonu in najnovejšim infozabavnim sistemom, žarometi so vedno v LED-tehniki, samodejno zaviranje v sili in sistem za ohranjanje voznega pasu bosta serijska od osnovne opreme naprej.
Novo na Metroplay: Jan Plestenjak iskreno o enem najbolj čustvenih trenutkov njegove glasbene kariere