Včasih presenetijo - tokrat zagotovo pozitivno! Basalt je fastbackovska študija križanca, ki bo uporabljal tehniko modela C3. Ampak Citroen bo ta model, ki deluje precej bizu serijskemu, ponudil le Južni Ameriki.
Seveda pa to ne pomeni, da ta simpatičen fastback ne bi mogel najti poti do Evrope, če se bodo tako odločili. Tudi novi C3 in e-C3 sta bila najprej predstavljena tam, pa sta zdaj tudi na stari celini. No, če sem že pri tem - tudi kupejevski križanec VW Taigo (Nivus v Braziliji) je bil narejen in najprej na voljo le tam, pa je zdaj dovolj uspešen tudi v Evropi. Ime je novinec sicer dobil po verziji Citroena GS Basalt iz leta 1978.
Fastbackovski C3?
Basalt bo tako nekaj daljši od brazilske verzije C3 (3,98 m) in bo verjetno dolg med 4,2 in 4,3 metra, po pisanju južnoameriških, predvsem brazilskih medijev pa bi lahko za pogon uporabljal številne motorje, zagotovo pa FlexFuel izvedenke litrskega in 1,6-litrskega motorja, številni špekulirajo tudi s Fiatovimi 1,3-litrskimi motorji in ročnim ali CVT menjalnikom.
V pripravi tudi električni pogon ...
Za Indijo je menda predvidena tudi verzija z električnim pogonom iz e-C3 (poleg 1,2 turbo motorja) - kar spet nakazuje, da bi model vendarle lahko končal tudi v Evropi. Pogon bo seveda izveden le na prednji kolesni par. Izdelovali naj bi ga v tovarni Porto Real (Rio de Janeiro), in sicer za južnoameriške trge in Indijo.
Preberite še
Novo na Metroplay: Ajda Rotar Urankar in David Urankar iskreno o zakonu in težki življenjski preizkušnji