Z lepotno renoviranim sprednjim delom, izboljšano digitalno povezljivostjo in optimiziranimi motorji je dobil je natanko tisto, kar mu je manjkalo.
Rahla oblikovna osvežitev
Tokratna prenova Mercedes-Benzovega prestižnega potniškega dostavnika je že druga v razmeroma kratkem času, zunanje spremembe so najbolj vidne na sprednjem delu, za katerega so se oblikovalci domislili treh različnih mask hladilnika, ki pripadajo posameznim nivojem opreme, najbolj prestižni ima sestavljeno iz majhnih trikrakih zvezdic s sredinsko nameščenim logotipom. Precej bolj je treba naostriti pogled za spremembe na zadnjem delu, kjer je pod steklom prtljažnih vrat izpisano ime znamke.
Zelo očitna je posodobitev instrumentne plošče, kjer sta zdaj po vzoru Mercedes-Benzovih osebnih avtomobilov dva velika zaslona. Osrednjiji seveda deluje s pomočjo novega komunikacijskega sistema MBUX, ki omogoča upravljanje na dotik in hitro in enostaavno dosegljivost vseh funkcij. In pole tega je še vedno na voljo sredinska konzola drsniki, ki je zdaj kar nekako odveč.
Obilje prostora in prestiža
Razred V je od tekmecev minibusov izstopal predvsem zaradi prefinjene notranjosti, vrhunec so seveda opcijsko na voljo luksuzni sedeži z masažo, klimatsko napravo in funkcijami naklona. Kot običajno je razred V na voljo v treh dolžinah od 4,90 do 5,37 metra in z dvema medosnima razdaljama, 3,20 in 3,43 metra. Potniška kabina lahko sprejme do osem oseb ali pa razvaja z obilo prostora za kovčke in drugo prtljago
Pri motorjih ni novosti, ukinili so šestvaljnik, tako, da je zdaj na voljo samo 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik v štirih različnih izpeljankah. Osnovni ima oznako 220 d, razvije 120 kilovatov (163 KM), sledi 250 d s 140 kilovati (190 KM), nato še 300 d z zmogljivostjo 174 kilovatov (237 KM). Vsi motorji so lahko združeni s štirikolesnim pogonom, sicer pa so rahlo izboljšani in povzročajo manj hrupa in vibracij.
Seveda v družini razreda V še naprej ostaja tudi električni EQV prav tako v avtodom predelani Marco Polo, a zaradi visokih cen za nobenega od njih med slovenskimi kupci skoraj ni zanimanja. Cene za prenovljeni Mercedes-Benzov potovalnik se začenjajo pri 58.926 evrih in sežejo vsee do 99.650 evrov. Pri uvozniškem podjetju Star Import načrtujejo, da bodo letos našli vsaj 150 kupcev.
Preberite še: