Novo pri nas: Renault Rafale E-Tech 4x4 300 – Streljanje iz vseh topov

Priključno hibridni kupejevski križanec streže s preprečljivimi zmogljivostmi in ukročeno bencinsko porabo.

Renault je tudi na slovenskem trgu seriji modela Rafale dodal najmočnejšo različico E-Tech 4x4 300, ki temelji na hibridnem pogonu z motorno močjo 147 kilovatov (200 KM) ki je dopolnjen z električnim motorjem na zadnji osi in polnilno baterijo s kapaciteto 22 kWh. To je dovolj, da najzmogljivejši Rafale lahko v električnem načinu prevozi do 100 kilometrov.

Novo pri nas: Renault Rafale E-Tech 4x4 300 – Streljanje iz vseh topov
Matjaž Gregorič

Sistemska moč 221 kilovatov (300 KM) družno zagotavljajo nekoliko močnejši 1,2-litrski trivaljni motor s 150 KM (110 kW) ki je enak kot v Rafalu E-Tech Full Hybrid 200, elektromotor s 50 kW (68 KM) spredaj in motor s 100 kW (136 KM) na zadnji osi ter zaganjalnik s 25 kW (34 KM).

Novo pri nas: Renault Rafale E-Tech 4x4 300 – Streljanje iz vseh topov
Renault

S tolikšno pogonsko konjenico  Rafale E-Tech 4x4 300 pospeši od 0 do 100 kilometrov na uro v 6,4 sekunde. Porazdelitev navora med sprednjo in zadnjo osjo je popolnoma spremenljiva oziroma se prilagaja cestni konfiguraciji in voznikovemu ravnanju. Poleg prepričljivih zmogljivosti je avtomobil tudi skromen pri porabi bencina, normna poraba v hibridnem ciklu je 0,7 litra na 100 kilometrov, pri delovanju brez električne asistence pa naj bi znašala 5,8 litra.

Srbski minister pokazal zvočni top: Lahko ga kupite na eBayu
Novo pri nas: Renault Rafale E-Tech 4x4 300 – Streljanje iz vseh topov
GA Adriatic

Poleg različice Esprit Alpine, ki je enaka istoimenski opremi v različici E-Tech Full Hybrid 200 vključno s štirikolesnim krmiljenjem, športnimi sedeži z modro tkanino in tribarvnimi šivi ter osvetljenim logotipom Alpine v naslonjalih, je za izbirčneže na voljo še različica Atelier Alpine z matričnimi žarometi in aktivnim voznim sistemom ter prilagodljivim blaženjem ter 21-palčnimi kolesi. S takšno opremo oboroženi Rafale stane 60.290 evrov, »skromnejša« pa 55.790 evrov.

 

Novo na Metroplay: Borut Pahor in Saša Lošić (Plavi Orkestar) odgovorita na ključno vprašanje – je bolje biti pijan ali star?