S ceno tik pod 25 tisočaki Škodin novi električni križanec predstavlja zanimivo alternativo bencinskemu sorodniku.
Na slovenske ceste prihaja letošnji najpomembnejši Škodin model, ki je zanimiv tako zaradi cene kot seveda tudi zaradi novega oblikovalskega jezika češke avtomobilske znamke, ki ji je šel posel lansko leto v evropskem merilu in tudi na slovenskem trgu izjemno dobro.
Elroq svojo oblikovno svežino spredaj izraža brez klasične mreže hladilnika, črni element med žarometi skriva vse senzorje za pomočnike pri vožnji, tu so tudi dvodelni žarometi. Iz oblikovnih razlogov so dnevne luči s svetilnimi diodami postavljene višje, medtem ko so glavni žarometi skriti nekoliko nižje v sprednjem odbijaču.
Elroq je 4,49 metra dolg avtomobil in je za 16 centimetrov krajši od Škodinega električnega prvorojenca Enyaqa. Kljub temu ponuja veliko prostora v notranjosti saj je medosna razdalja enaka in znaša 2,76 metra, zato je tudi prostornost spredaj in zadaj pri obeh modelih zelo podobna. Prtljažnik sprejme zajetnih 470 do 1580 litrov prtljage ob podrtih naslonjalih zadnjih sedežev. Pod dnom prtljažnika je tudi več predelkov za shranjevanje polnilnih kablov in majhnih predmetov
Elroq je na voljo v štirih različicah. Osnovni Elroq 50 z baterijo 52 kWh in elektromotorjem s 125 kW, zmogljivejši Elroq 60 uporablja baterijo 59 kWh in motor s 150 kW v zadnjem delu. Nad tem je Elroq 85, ki je na voljo v dveh različicah z baterijo 77 kWh in z močjo 210 kW (in navorom 545 Nm) kot model s pogonom na zadnja kolesa ali kot model s štirikolesnim pogonom. Z dodatnim elektromotorjem na prednji osi je moč 220 kW.
Na voljo je tudi celotna paleto funkcij, od velikega zaslona na dotik za informacijsko-razvedrilni sistem do sprednjega zaslona s funkcijami razširjene resničnosti in vseh asistenčnih sistemov večjih modelov. Tudi za nekatere bodoče kupce ni nepomembno: Škoda se še naprej zanaša na klasične volanska stikala namesto upravljalnih površin na dotik in je tudi prestavno ročico umestila v sredinsko konzolo – in ne kot ročico na volanu.
In najpomebnejše: Elroq je na slovenskem trgu naprodaj z izhodiščno ceno (z odšteto državno subvencijo in bonusom pri nakupu s financiranjem, 24.542 evrov, kar je povsem primerljivo s ceno bencinskega sorodnika Karoqa.
Novo na Metroplay: Pižama in certificirana nutricionistka Mojca Cepuš nas naučita brati deklaracije na prehranskih izdelkih | Več vem, bolje jem