Novo pri nas: Volkswagen Tayron – Hlastanje za prostorom

Novinec se po velikosti uvršča med Tiguana in Touarega v potniški kabini ima lahko tudi sedem sedežev.

Volkswagnovi kupci se bodo najbrž hitro navadili na ime novega modela, kajti Tayron se kot vsi križanci iz Wolfsburga začenja z veliko črko T. po velikosti se 4,79 metra dolgi novinec uvršča med Tiguana in Touarega, zanimiv  pa je predvsem za tiste, ki potrebujejo več prostora za svoje hobije, družino in delo ali do sedem sedežev.

Novo pri nas: Volkswagen Tayron – Hlastanje za prostorom
Matjaž Gregorič

Tayron nadomešča Tiguana Allspace, ki ima prav tako sedem sedežev, a predhodnika prekaša v vseh dimenzijah. Tudi vizualno se razlikuje od manjšega Tiguana, neprekinjeni svetlobni trakovi z osvetljenimi emblemi VW spredaj in zadaj so le ena od številnih oblikovnih razlik.

Novo pri nas: Volkswagen Tayron – Hlastanje za prostorom
Volkswagen

Notranjost odlikujejo visokokakovostne površine in materiali, kot je pravi les z odprtimi porami v opremi elegance ali oblazinjenje iz mikrovlaken v športni različici R. ob vseh  drugih »sladkostih« digitalne  instrumentne plošče in velikega osrednjega komunikacijskega zaslona, je posebnost okroglo stikalo  med sedežema, ki s pritiskom nanj postane regulator glasnosti radia ali pa prilagajanja voznih profilov.

Asteroid 2024 YR4 samo “vrh ledene gore”. V prihodnosti bo groženj še več

 

Novo pri nas: Volkswagen Tayron – Hlastanje za prostorom
Volkswagen

Medtem ko večina avtomobilskih proizvajalcev dizelske motorje  prepušča izumrtju, se takšen pogonski stroj še vedno vrti v Tayronu. Dva 2,0-litrska motorja TDI s 110 kilovati (150 KM)  in 142 kilovati (193 KM) (142 kW) dajeta avtomobilu veliko moči in to ob obvladljivi porabi goriva.

Novo pri nas: Volkswagen Tayron – Hlastanje za prostorom
Volkswagen

Ob dizelskih motorjih sta tu še 1,5-litrski bencinski štirivaljnik s 110 kilovati (150 KM) in dve izvedbi 2,0-litrskega bencinskega motorja  s 150 oziroma 195 kilovati (204 oziroma 265 KM) ter s štirikolesnim pogonom , ki je sicer tudi v kombinaciji z močnejšim dizlom. In dodatno sta  v motorni paketi še hibrida s sistemsko močjo 150 kW kilovatov (204 KM) in 200 kilovatov (272 KM), ko 1,5-litrski bencinski motor in elektromotor skupaj poganjata prednji kolesi.

Novo pri nas: Volkswagen Tayron – Hlastanje za prostorom
Volkswagen

Šeststopenjski dvosklopčni menjalnik prestavlja gladko, prehod med električno vožnjo in vklopom motorja z notranjim zgorevanjem je komaj opazen. Kot priključni hibrid lahko Tayron prevozi 900 kilometrov, ko je popolnoma napolnjen in natočen z gorivom  do 130 kilometrov od tega je mogoče prevoziti izključno na elektriko. Za to je zaslužna litij-ionska baterija s povečano zmogljivostjo na 19,7 kWh, ki se lahko polni tudi na hitrih polnilnicah do 50 kW.

Med slovenske kupce je Tayron zapeljal z izhodiščno ceno 42.344 evrov, medtem ko je najdražji na voljo za 55.835 evrov.