Novo pri nas: Volkswagen Transporter – Ekonomičnost pred všečnostjo

Na slovenske ceste prihaja ključni model Volkswagnovega programa lahkih gospodarskih vozil.

Novi Volkswagnov Transporter sedme generacije bo tudi na slovenskem trgu povzročil delitev na dva tabora: na zaprisežene ljubitelje znamke Volkswagen, ki so kritični do sodelovanja s Fordom oziroma so prepričani, da T7 preveč spominja na Fordov »original« s Volkswagnovim sprednjim delom, kar lahko oslabi tradicionalni značaj Volkswagna pri vozilu z več kot sedmimi desetletji tradicije. Druga skupina Volkswagnovo strateško navezo zagovarja predvsem v smislu ekonomičnosti in tudi širšega izbora karoserijskih in pogonskih izvedb.  

Novo pri nas: Volkswagen Transporter – Ekonomičnost pred všečnostjo
VW

Pogled na prodajne številke v zadnjih dveh letih kažejo, da je šel slovenskemu uvozniku Porsche Slovenija posel z dostavniki zelo dobro, prodali so jih skoraj 2.500, Transporter T6.1 pa je bil obsojen na zaključek proizvodnega cikla, ki je omogočal naročilo zadnjih primerkov skoraj natanko dve leti nazaj in čakanje na naslednika, ki je svojo pot na evropske trge začel letošnjo pomlad.    

Novo pri nas: Volkswagen Transporter – Ekonomičnost pred všečnostjo
VW

Čeprav sta si novi Transporter in Ford Transit Custom v tesni tehnični in oblikovni navezi, so pri Volkswagnu to skušali prikriti predvsem z obliko sprednjega del, ki ga v največji meri loči od sorodnika. Vse ostalo je zelo podobno, nekaj  drobnih razlik je le v notranjosti, kjer so se Volkswagnovi arhitekti trudili, da bi ustvarili občutek kot v drugih hišnih modelih.

Kako so videti najdražja britanska stranišča? “Ne boste verjeli, koliko stanejo”
Novo pri nas: Volkswagen Transporter – Ekonomičnost pred všečnostjo
VW

Nova serija je na voljo z zelo široko paleto pogonskih sistemov, pri čemer bo za slovenske kupce verjetno najzanimivejši 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik s sprednjim ali štirikolesnim pogonom in zmogljivostjo 81 kW/110 KM (81 kW), 110kW/150 KM in 125 kW/170 KM,  ter s šeststopenjskim ročnim ali osemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Novo pri nas: Volkswagen Transporter – Ekonomičnost pred všečnostjo
VW

Na voljo je tudi električni pogon na zadnja kolesa v štirih stopnjah moči med 85 kW (115 KM) in 210 kW (286 KM). Zgodaj prihodnje leto bo ponudbo dopolnil priključni hibrid s pogonom na prednji kolesi s  sistemsko zmogljivostjo 171 kW/230 KM v kombinaciji 2,5-litrskega bencinskega motorja, elektromotorja in brezstopenjskega samodejnega menjalnika.

Novo pri nas: Volkswagen Transporter – Ekonomičnost pred všečnostjo
VW

V sprednjem delu je namesto običajnega sovoznikovega sedeža možno naročiti tudi dvojni sedež, tako da lahko spredaj sedijo tri osebe. Armaturna plošča ponuja veliko možnosti za shranjevanje. Čeprav na prvi pogled spominja na Fordovo, so zasloni in logika upravljanja izposojeni iz sveta Volkswagna. Materiali bi lahko bili predvsem v osnovni različici veliko bolj kakovostni, pa  tudi akustična zatesnjenost potniške kabine ni najboljša.

Novo pri nas: Volkswagen Transporter – Ekonomičnost pred všečnostjo
VW

Volkswagnova nova serija ponuja je na voljo v številnih karoserijskih različicah, vključno kot dostavno vozilo, kot karavan ali Caravelle za prevoz potnikov in kot poltovornjak z dvojno kabino. Uporabnega prostora je za razred značilno veliko, nosilnost pa znaša 1.038 kilogramov pri elektromotorju, 1.140 kilogramov pri priključnem hibridu in do 1.326 kilogramov pri turbodizlu, ki lahko vleče do 2,8 tone težak priklopnik.

Izhodiščna cena novega Transporterja na slovenskem trgu je zelo podobna nemški in znaša 36.664 evrov, medtem, ko najcenejši Caravelle stane 45.346 evrov.