Škoda Elroq – nova oblikovalska filozofija in elektrika ... za manj kot 30 tisočakov!

Novi električni Škodin križanec prihaja spomladi in na slovenskem trgu naj bi bil ob odšteti subvenciji na voljo za manj kot 30 tisočakov.

Samo nekaj dni po objavi prvih uradnih fotografi so pri Škodi uradno razkrili svoj novi model v razredu kompaktnih električnih križancev. Elroq je prvi model v novem Škodinem oblikovalskem jeziku in je brez klasične mreže hladilnika. Črni element med žarometi skriva vse senzorje za pomočnike pri vožnji. Tu so tudi dvodelni žarometi, iz oblikovnih razlogov so LED dnevne luči postavljene višje, medtem ko so glavni žarometi skriti nekoliko nižje v sprednjem odbijaču.

Škoda Elroq – nova oblikovalska filozofija in elektrika ... za manj kot 30 tisočakov!
Škoda

Elroq je 4,49 metra dolg avtomobil in je za 16 centimetrov krajši od Škodinega električnega prvorojenca Enyaqa. Kljub temu ponuja veliko prostora v notranjosti saj je medosna razdalja enaka in znaša 2,76 metra, zato bo tudi prostornost spredaj in zadaj pri obeh modelih zelo podobna. Prtljažnik sprejme zajetnih 470 do 1580 litrov prtljage ob podrtih naslonjalih zadnjih sedežev. Pod dnom prtljažnika je tudi več predelkov za shranjevanje polnilnih kablov in majhnih predmetov

Škoda Elroq – nova oblikovalska filozofija in elektrika ... za manj kot 30 tisočakov!
Škoda

Elroq bo na voljo v štirih različicah. Osnovni Elroq 50 z baterijo 52 kWh in elektromotorjem s 125 kW, zmogljivejši Elroq 60 uporablja baterijo 59 kWh in motor s 150 kW v zadnjem delu. Nad tem je Elroq 85, ki je na voljo v dveh različicah z baterijo 77 kWh in z močjo 210 kW (in navorom 545 Nm) kot model s pogonom na zadnja kolesa ali kot model s štirikolesnim pogonom. Z dodatnim elektromotorjem na prednji osi je moč 220 kW.

Škoda Elroq – nova oblikovalska filozofija in elektrika ... za manj kot 30 tisočakov!
Škoda

Elroq ponuja tudi celotno paleto funkcij, od velikega zaslona na dotik za informacijsko-razvedrilni sistem do sprednjega zaslona s funkcijami razširjene resničnosti in vseh asistenčnih sistemov večjih modelov. Tudi za nekatere bodoče kupce ni nepomembno: Škoda se še naprej zanaša na klasične volanska stikala namesto upravljalnih površin na dotik in je tudi prestavno ročico umestila v sredinsko konzolo – in ne kot ročico na volanu.

Škoda Elroq – nova oblikovalska filozofija in elektrika ... za manj kot 30 tisočakov!
Škoda

In najpomebnejše: Elroq, ki na slovenske ceste prihaja v prvih mesecih prihodnjega leta, bo imel izhodiščno ceno 34.700 evrov kar pomeni, da bo z odšteto subvencijo, na voljo za 27.500 evrov.