Na veselje mnogih tudi druga generacija priljubljenega športnega terenca dobiva svojo RS različico. Kaj prinaša?
Smer se je nakazala že s posodobitvijo modela RS prve generacije. Najbolj športen Kodiaq je namreč takrat dobil »le« z bencinski motor. Dizelsko različico so namreč "ubile" vedno bolj ostre okoljske norme. Nič drugače ni v drugo. Škoda Kodiaq RS ima namreč pod motornim pokrovom 2.0 litrski turbo bencinski štirivaljnik, ki je bil dodobra »prevetren« in sedaj zmore 15 kilovatov (20 KM) več, kot v predhodniku.
Moč znaša tako 195 kilovatov (265 KM) in omogoča Kodiaqu, da doseže končno hitrost 231 km/h, do 100 pa v pet sedežni različici pospeši v 6,3 sekunde (sedem sedežni je desetinko počasnejši). Moč se na vsa štiri kolesa prenaša preko sedem stopenjskega DSG menjalnika.
Znana kombinacija torej, ki pa je sedaj našla mesto tudi v novem Kodiaqu. Avto je sicer opremljen tudi s sistemom »Dynamic Sound Boost«, ki poudarja športen zvok štirivaljnika. Serijski je tudi DCC (dinamični nadzor podvozja) druge generacije, zaradi povečanja moči in mase pa so nadgradili tudi zavorni sistem.
Niso pa se spremembe zgodile le pod motornim pokrovom. Kodiaq RS je tudi navzven bolj dinamičen, z novima, športnima odbijačema in črnimi poudarki. Slednji zajemajo tako ogledala, kot tudi vse napise in masko vozila. Črne so tudi okenske obrobe in strešne letve, ter tudi celoten zadnji stebriček. 20 palčna platišča s črnimi zaključki so ekskluzivno namenjena različi RS in so v tej velikosti serijska.
Na voljo sta dve različici notranjosti, RS Lounge in RS Suite. Obe sta na voljo z oblazinjenjem iz umetnega usnja in kontrastnimi, rdečimi šivi. Na sploh je tema notranjosti precej črno – rdeča. Sedeža sta športna, z integriranima vzglavnikoma, ki sta v različici Suite tudi prezračevana.
Takoj pa je opazen nov volanski obroč, ki ima namesto logotipa sedaj čez praktično celotno širino napis Škoda. Prvič je bil predstavljen z novim modeom Elroq in že takrat doživel mešane odzive. Kako bo sprejet v avtomobilu, kot je Kodiaq RS, pa bo pokazal čas.
Novo na Metroplay: Gojmir Lešnjak - Gojc o svoji dolgi in bogati karieri