Novo v Sloveniji: Alfa Romeo Junior – flirtanje s športnostjo

Junior vrača športnost znamke Alfa Romeo v največji segment na evropskem trgu in nagovarja zaprisežene in nove generacije »alfistov«.

Začelo se je z zapletom, ko je Alfa Romeo nov model sprva imenovan Milano preimenovala v Junior. Minister v desni italijanski vladi je pred tem kritiziral uporabo imena mesta kot nezakonito, ker model ni "Made in Italy", ampak ga izdelujejo v Tichyju na Poljskem. Alfa Romeo je ime Junior prvič uporabila leta 1966, izbrali so ga za različico modela Alfa Romeo Giulia Sprint GT coupe, ki je bil namenjen predvsem mlajšemu občinstvu.

 

Novo v Sloveniji: Alfa Romeo Junior – flirtanje s športnostjo
Alfa Romeo

Športno srce, kompaktna velikost in prepoznaven italijanski slog – to naj bi bile ključne točke novega Juniorja, ki si utira pot tudi na slovenski avtomobilski trg. Atraktivno oblikovani križanec nagovarja tiste, ki pogrešajo nekdanja modela Giulietta in Mito, njegovo poslanstvo pa je pritegniti tudi novo generacijo, ki se še ni soočila z italijansko avtomobilsko znamko.

 

Novo v Sloveniji: Alfa Romeo Junior – flirtanje s športnostjo
Alfa Romeo

Junior je zasnovan kot kompaktni avtomobil z dolžino 4,17 metra, s športnim slogom in dinamičnimi  voznimi lastnostmi. V tej maniri je oblikovana  tudi notranjost, ki je usmerjena k vozniku. Obroba digitalnih merilnikov se zliva v digitalni 10,25-palčni zaslon za dostop do podatkov o vozilu in nastavitev voznih tehnologij. Na sredini armaturne plošče je proti vozniku usmerjen še osrednji 10,25-palčni zaslon na dotik. Notranjost dodatno krasijo zračne reže klimatske naprave v obliki štiriperesne deteljice.

Na obalo spet naplavilo skrivnostne kroglice: oblasti so plaže zaprle za kopalce

 

Novo v Sloveniji: Alfa Romeo Junior – flirtanje s športnostjo
Alfa Romeo

Junior je na voljo s štirimi različnimi pogoni. Električna izvedba združuje električni motor in baterijo zadnje generacije, na voljo je s 115 kW (156 KM) in 209 kW (280 KM). Baterija s 54 kWh v šibkejši različici zagotavlja 410 km dosega v ciklu WLTP in 590 km v mestnem ciklu. Polnjenje na hitrih polnilnih postajah traja manj kot 30 minut, da se baterija napolni od 10 do 80 %.

 

Novo v Sloveniji: Alfa Romeo Junior – flirtanje s športnostjo
Alfa Romeo

Za hibridno različico je v začetku na voljo pogon na sprednji kolesi, kasneje prihaja tudi štirikolesni pogon Q4. Glavno pogonsko vlogo ima bencinski 1,2-litrski trivaljni motor s turbinskim polnilnikom, ki razvije 100 kW (136 KM), električno komponento pa sestavljata 48-voltna litij-ionska baterija in 21-kW elektromotor, vgrajen v inovativni 6-stopenjski menjalnik z dvojno sklopko.

  

Novo v Sloveniji: Alfa Romeo Junior – flirtanje s športnostjo
Alfa Romeo

Športne sladokusce bodo pri Alfa Romeu potolažili s športno nastrojeno električno različico Veloce, ki ima bolj neposredno krmiljenje posebej kalibrirano za natančnost, športno podvozje znižano za 25 mm, večje sprednje zavorne kolute in visokozmogljive 20-palčne pnevmatike. 

Cene na slovenskem trgu se začenjajo pri 25.990 evrih, kolikor stane osnovni hibridni Junior, pri električnem pa je izhodiščna cena  32.990 evrov.

Novo na Metroplay: Alenka Husič o najlepših spominih, vzgoji hčerk in pestrem preteklem letu