Novo v Sloveniji: Audi A7 Sportback

Letos naj bi našel pot do 20 kupcev (odvisno tudi od števila vozil, ki jih bo Audi namenil slovenskemu trgu), prihodnje leto pa naj bi se številka povzpela na 35.

Novo v Sloveniji: Audi A7 Sportback (foto: Jure Šujica) Jure Šujica
10. 5. 2018

Osem let mineva, odkar je na ceste zapeljala prva generacija modela A7 Sportback, s katerim se je Audi podal v svet štirivratnih kupejev. V tem času je Audi prodal skupno 200 tisoč vozil tega tipa, od tega po uradnih podatkih 120 tudi v Sloveniji. S tem tednom pa v deželo pod Alpami prihaja nova generacija modela, ki kljub opazni podobnosti s predhodnikom prinaša številne novosti, ki so v veliki meri povzete iz večjega modela A8.

Laserske luči za doplačilo

A7 je tako od zgoraj omenjene admiralske ladje povzel sprednji del vozila, ki ima kljub nekoliko spremenjeni podobi še vedno vgrajene matrične LED-žaromete, ki jih je ob doplačilu mogoče nadgraditi tudi z laserskimi lučmi s svetilnostjo do 600 metrov. Podobno so oblikovane zadnje luči, ki so med seboj povezane z zajetnim svetlobnim pasom. Tako so oblikovalci elegantno rešili težavo neizrazito oblikovanega zadka.

Zunaj so mere ostale enake, notri več prostora – predvsem zadaj

Avtomobil je dimenzijsko povsem enak predhodniku, kar pomeni 4,97 metra dolžine, 1,41 metra višine in 1,91 metra širine. Kljub temu ima avtomobil za 21 milimetrov večjo medosno razdaljo, kar se še najbolj pozna v obliki večje količine prostora na zadnji klopi. Prtljažnik s 535 litri prav tako ostaja enak, večja pa je zato nakladalna odprtina, kar le poveča njegovo uporabnost.

400 različnih nastavitev, sedem profilov

Prav notranjost vozila pa je bila po osmih letih tudi najbolj prevetrena. Voznika bodo tako pričakali trije digitalni zasloni. Prvi bo nadomeščal klasične analogne števce, drugi, velik med 8,8 in 10,1 palca, se bo uporabljal kot dostop do informativno-zabavnega sistema, tretji pa bo namenjen upravljanju klimatske naprave. Kljub obsežni digitalizaciji kabine pa je Audi na željo kupcev obdržal klasičen vrtljiv gumb za nastavitev glasnosti sistema. Sicer pa bo voznik v vozilu po svojih potrebah lahko nastavljal okoli 400 nastavitev, ki jih bo nato shranjeval na sedem profilov. Med varnostnimi sistemi Audi izpostavlja sistema za prepoznavanje bočnega prometa in sistem za pomoč pri zavijanju, ki preprečujeta trk z vozilom, ki se približuje s sprednjega dela ali s strani.

Novi Audi A7 bo v Sloveniji sprva na voljo z enim bencinskim in enim dizelskim motorjem. Prvi bo 340 'konjev' (250 kilovatov) moči na vsa štiri kolesa prenašal s sedemstopenjsko avtomatiko, drugi pa 286 'konjev' (210 kilovatov) prek osemstopenjskega avtomatskega menjalnika. Štirikolesni pogon Quattro bo pri obeh stalen, oba motorja pa bosta serijsko opremljena z lahkim hibridnim motorjem z 48-voltno tehnologijo.

Cene se začnejo pri 81.550 evrih na dizelski in 84.900 evrih na bencinski strani. Bodo pa ponudbo še pred poletjem okrepili preostali štiri- in šestvaljni motorji (tudi izvedba S7), pozneje bo na voljo še priključni hibrid, medtem ko električne različice Audi ne načrtuje.