Četrta generacija priljubljenega Citroenovega modela bo pri nas naprodaj z izhodiščno ceno 14.990 evrov
Tri generacije in več kot 5,6 milijona primerkov, od tega skoraj 20 tisoč na slovenskem trgu, je bilanca najbolj priljubljenega Citroenovega modela, ki je v prvotni jajčasti podobi na avtomobilski svet zapeljal leta 2002. sledili sta dve generaciji, ki sta se postopno odmikali od okroglin, na novem C3 pa so jih skoraj v celoti zamenjale bolj oglate karoserijske linije, ki ga približujejo kompaktnim križancem.
Pri oblikovanju novega C3 so stilisti prevzeli elemente iz oglatega konceptnega modela Oli, z dolžino, ki za poldrugi centimeter presega štiri metre, je večji, predvsem pa opazno prostornejši od predhodnika. To velja tudi za prtljažnik, ki v osnovi sprejme 310 litrov prtljage ali tovora.
K poglavju o udobju spadajo novi sedeži s posebno gosto peno, na katerih naj bi potniki izkusili občutek sedenja v udobnem naslanjaču, C3 pa naj bi bil na ta račun najudobnejši avtomobil v svojem razredu. Svoj delež k voznemu udobju dodajata tudi dva progresivna hidravlična blažilnika, ki sta namenjena mehkobnemu blaženju udarcev cestnih grbin.
Povsem na novo je zasnovano voznikovo delovno mesto, ki z digitalnim zaslonom tik pod vetrobranskim steklom in majhnim volanskim obročem nekoliko spominja na Peugeotov i-cockpit, a je za nastavitev voznikovega položaja, predvsem pa uporabniško bistveno prijaznejši. Nov 10,25-palčni komunikacijski zaslon z estetsko grafiko in poenostavljenimi izbirniki je del serijske opreme, razen pri povsem osnovnem nivoju.
Pri novem C3 so na voljo tri pogonske možnosti, lahko ga premika bencisnki motor, hibridna kombinaciija bencinskega in električnega motorja ali samo elektromotor. Motor z notranjim zgorevanjem je modificirani 1,2-litrski prisilno polnjeni trivaljnik, ki iz sebe iztisne 75 kilovatov (100 KM), v hibridni različici pa ima še pomoč 21-kilovatnega elektromotorja.
Električni ë-C3 ima vgrajen električni motor s 83 kilovati (112 KM) in baterijo s 44 kWh. Z enim polnjenjem lahko prevozi do 320 kilometrov (po merilni metodi WLTP) in jo je mogoče napolniti od 20 do 80 odstotkov v 26 minutah na hitri polnilnici s 100 kilovati. Prihodnje leto bo sledila še cenejša različica z dosegom 200 kilometrov.
Pri Citroenovem uvozniku C Automobil Import imajo z novim C3 visoke prodajne apetite, že letos nameravajo najti 200 kupcev, med njimi naj bi se jih deset ogrelo za električno iozvedbo, prihodnje leto pa 250 od skupne količine 800 avtomobilov.
Najcenejši C3 je naprodaj za 14.990 evrov, osnovna hibridna izvedba za 19.490, električni C3 pa z odšteto državno subvencijo pa za 16.100 evrov, kar ga postavlja na mesto najcenejšega tovrstnega avtomobila.