NOVO V SLOVENIJI: Cupra Tavascan - mediteranski električni udar

21. 10. 2024 | Matjaž Gregorič
Deli

Španska avtomobilska znamka nadaljuje z ofenzivno elektrifikacijo, Tavascan je že drugi model z baterijskim pogonom.

Novi Tavascan, ki je drugi električni avtomobil znamke Cupra, je popestril tudi slovensko sceno baterijsko gnanih športnih terencev in (ali) križancev. Osnovna receptura dinamičnega španskega avtomobila je že znana, saj je osnova enaka kot jo imajo električni modeli drugih koncernskih znamk, torej Volkswagna, Audija in Škode.

NOVO V SLOVENIJI: Cupra Tavascan - mediteranski električni udar
Seat

Bistvo pa očem ni skrito, ampak opazno že na prvi pogled, saj je Tascan vpadljiv zaradi svoje dinamične oblike s športnimi začimbami, kar je pravzaprav genski zapis znamke Cupra. In zato ima Tavascan izklesano karoserijo, kot športnik, ki je pravkar prišel s težavnostnega treninga. Še posebej so izraziti matrični žarometi, ki jih dopolnjujejo trikotne dnevne luči, ter osvetljeni logotipi Cupra spredaj in zadaj.

NOVO V SLOVENIJI: Cupra Tavascan - mediteranski električni udar
Seat

Znotraj voznika čaka 15-palčni zaslon z bleščečim navidezno kovinskim lokom, ki sega v vrata in skoraj popolnoma loči voznikovo delovno mesto od sopotnikovega sedeža. Skratka, notranje okolje je razgibano kot se za športnika (pa čeprav električnega) tudi spodobi. Tavascan je znotraj in zunaj videti značilen in dinamičen. Notranjost je velikodušna, z veliko prostora za noge in glave v drugi vrsti, prtljažnik obsega 540 litrov z veliko, široko odprtino. Pod dnom prtljažnika je nekaj dodatnega prostora za shranjevanje polnilnih kablov, vendar pod kratkim pokrovom motorja ni sprednjega prtljažnika.

Marsikje po Sloveniji sneži: kje ga bo zapadlo največ
NOVO V SLOVENIJI: Cupra Tavascan - mediteranski električni udar
Seat

Zadaj nameščeni motor pri vstopni različici premore 210 kW (286 KM), baterija s 77 kWh pa omogoča doseg (WLTP) okoli 550 km. Štirikolesno gnana najvišja različica VZ z elektromotorjema na sprednji in zadnji osi proizvede skupno 250 kW (340 KM) in lahko naenkrat prevozi približno 520 km. Sprint od nič do 100 km/h naj bi opravil v 5,6 s, polnjenje od deset do 80 odstotkov na 135 kW hitri polnilnici pa v manj kot 30 minutah.

NOVO V SLOVENIJI: Cupra Tavascan - mediteranski električni udar
Seat

V Cuprinem razvojnem  centru v Barceloni zasnovani Tavascan sicer nastaja v novi Volkswagnovi tovarni za vozila v mestu Anhui na Kitajskem. Na slovenske ceste ob vseh popustih in državni subvenciji osnovna izvedba prihaja s ceno 38.499 evrov, športno nabrušeni Tavascan VZ pa stane 63 tisočakov.

Evropska septembrska prodaja je na vrh prinesla starega znanca. Kaj pa ostali?

Novo na Metroplay: "Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del